قم - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با تشبیه وضعیت تیمش به یک لیموی فشرده شده، گفت: امسال به دلیل درگیر بودن در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ بر‌تر فشار زیادی را متحمل شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ شامگاه جمعه در نشست خبری پس از پایان دیدار صبای قم و فولاد خوزستان در قم اظهار داشت: پیش از این گفته بودم که بازی پایانی لیگ شرایط خاص خود را دارد و معمولا بازیکنان در چنین شرایطی تمرکز کافی ندارند اما با وجود این مسائل می‌خواستیم لیگ را با پیروزی تمام کنیم و در ‌‌نهایت به هدفمان هم رسیدیم.

وی افزود: در فصلی که سپری شد روزهای سختی داشتیم و به دلیل درگیر بودن در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ بر‌تر فشار زیادی را متحمل شدیم و پیش بینی من این بود که خیلی زود‌تر از این‌ها وارد دوران افت شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وضعیت فولاد همانند یک لیموی فشرده شده است زیرا در همه اخیر فشار بسیار زیادی را تحمل کردیم اما در عیم حال باید ابراز تاسف کنم که به دلیل تفاضل گل فرصت حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان را از دست دادیم.

اسکوچیچ بیان داشت: قهرمانی را به تیم سپاهان تبریک می‌گویم و از همه اعضای باشگاه و هواداران که همیشه در کنار ما بودند تشکر می‌کنم و امیدوارم فصل آینده روزهای خوبی در پیش داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره تاثیر اشتباهات بازیکنان صبا در گل‌های به ثمر رسیده تیمش عنوان کرد: تا یک تیم یا یک بازیکن اشتباه نکند گلی به ثمر نمی‌رسد و فوتبال بازی اشتباهات است و این اصلا عجیب نیست.

سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که نقاط ضعف خود را برای فصل آینده برطرف کنیم و هدف بزرگی برای فصل آینده داشته باشیم.

[کد خبر:AJ1795]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب