اینه جم- معاون اول رئیس‌جمهور برای سفری یک‌روزه وارد بوشهر شد،در این سفر ۲۳ پروژه عمرانی و تولیدی در استان بوشهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار بوشهر به خبرنگار اینه جم گفت: در سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت به استان بوشهر، ۲۳ طرح عمرانی و تولیدی با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان افتتاح به بهره‌برداری می‌رسد.

عبدالکریم گراوند به برنامه‌های اعضای هیئت دولت در استان اشاره کرد و افزود: حضور در نشست شورای اداری و ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر از جمله برنامه‌های این سفر است.

وی از افتتاح همین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و نمایشگاه گردشگری استان بوشهر در این سفر خبر داد و اضافه کرد: افتتاح نخستین خانه موسیقی محلی جنوب کشور به دست وزیر میراث فرهنگی از دیگر برنامه‌ها است.

استاندار بوشهر بیان کرد: طرح آبیاری تحت‌فشار ۱۵۰۰ هکتاری، گلخانه ۷۵ هکتاری روستای بنداروز و یک واحد پرواربندی سه هزار رأسی گوساله در شهرستان دشتستان با مجموع اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان و اشتغال پنج هزار و ۱۹۰ نفر به‌صورت فصلی و دائم افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح ۱۹ طرح بوم‌گردی با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در این سفر تصریح کرد: افتتاح یک طرح بوم‌گردی به نمایندگی از ۱۹ طرح با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری انجام می‌شود.

گراوند با اشاره به بهره‌برداری از سد قیز قلعه در منطقه دشت پلنگ با حضور معاون وزیر نیرو با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان خاطرنشان کرد: این سد با آب قابل تنظیم سه میلیون مترمکعب، مخزن ۱.۲ میلیون مترمکعب، از نوع آر سی‌سی بتن غلطکی به ارتفاع ۲۵.۵ متر است.

[کد خبر:AJ30756]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب