به گزارش آينه جم ؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به وجود ۱۶ تخت ویژه در بیمارستان دیر گفت: این بیمارستان تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دکتر علیرضا رئیسی در حاشیه بازدید از بیمارستان جدید شهرستان دیر، با اشاره به پیشرفت کار در قسمت ساختمانی و شروع نصب تأسیسات و تجهیزات بیمارستان گفت: تجهیزات پزشکی به‌طور کامل واردشده و شهرستان ازلحاظ تأسیسات پزشکی کامل است.
وی بابیان اینکه رادیولوژی بیمارستان به‌تازگی بارگیری و ارسال‌شده است، افزود: بیش از نود درصد از تجهیزات بیمارستان دریافت شده و پیمانکار در مرحله نصب تأسیسات می‌باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به جلسه و بازدید صورت گرفته به همراه معاون استاندار در رابطه با بحث فضای سبز بیمارستان، اظهار کرد: دو تا سه هفته آینده محوطه بیمارستان به اتمام خواهد رسید.
وی ادامه داد: برای ورود تجهیزات بیمارستان تا سه هفته آینده چیدمان بیمارستان را آغاز و تختخواب‌های بیمارستان را استقرار می‌دهیم.
دکتر علیرضا رئیسی با اشاره به حضور شرکت‌های مربوط به تجهیزات پزشکی در بیمارستان بیان کرد: این شرکت‌ها برای راه‌اندازی و گارانتی تجهیزات خریداری‌شده وارد عمل خواهند شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: اثر مثبت طولانی شدن زمان ساخت بیمارستان را توجه به جمعیت، استانداردهای جدید بیمارستانی، ورود تجهیزات استاندار و به‌روزتر به شهرستان و ایجاد تغییراتی در فضای کاربری فیزیکی بیمارستان است.
وی تصریح کرد: با توجه به نیاز و تغییرات صورت گرفته در فضاهای بیمارستان تعداد تختخواب‌ها از ۳۲ تخت تصویب‌ شده در ابتدای کار به ۵۶ تخت خواب افزایش یافت.
دکتر علیرضا رئیسی یکی از دلایل افزایش تخت‌های بیمارستان را وجود تخت‌های ویژه دانست و گفت: ظرفیت ۱۰ تخت ویژه بزرگ‌سالان و شش تخت ویژه نوزاد به بیمارستان اضافه‌شده است.
وی با ابراز خوشنودی از توسعه اورژانس و وجود شانزده تخت ویژه در این بیمارستان اعلام کرد: این بیمارستان باوجود سی‌سی‌یو برای بیماران قلبی، مراقبت‌های ویژه بزرگ‌سالان یا آی سی یو و تخت نوزادان اکثر نیازهای یک بیمارستان را پوشش داده است./ثلاث
۰۰__۷۶۹e9338
[کد خبر:AJ20734]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب