0000000000000000000000000000000000008I4A0316.JPG

آينه جم ، فرماندار جم در حاشیه بازدید از پروژه های عمران روستایی بهارستان بر لزوم تسریع در تحقق وعده های اعلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  آينه جم، فتح الله نوروزی با بیان اینکه بزرگترین روستای استان برای پیشرفت و توسعه، نیازمند پیگیری و کار جدی است تصریح کرد: در سال گذشته و جاری اعتبارات بسیار خوبی به حوزه روستایی اختصاص یافته است که با برنامه ریزی دقیق و پشتکار می توان خدمات خوبی را به مردم ارائه کرد.
وی در بازدید از پروژه مرکز درمانی بهارستان اظهار داشت: مرکز درمانی بهارستان از پروژه هایی است که در سال گذشته با عدم تخصیص اعتبار مواجه شد اما با پیگیری های انجام شده و نگاه مثبت دانشگاه علوم پزشکی استان، عملیات اجرایی پروژه در حال انجام است که امیدواریم در ماه های آتی شاهد بهره برداری از این پروژه بزرگ برای مردم بهارستان باشیم.
نوروزی در بازدید از روند اجرای عملیات احداث پل در بهارستان با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه های کلنگ زنی شده یادآور شد: این پل در دهه فجر سال گذشته کلنگ زنی شده و انتظار است با سرعت و شتاب بیشتری عملیات اجرایی آن به پایان برسد.
نماینده عالی دولت در شهرستان جم به اهمیت اجرای با کیفیت پروژه ها نیز اشاره کرد و گفت: در اجرای پروژه های عمرانی، سرعت، دقت و کیفیت باید ملاک عمل باشد تا پروژه هایی در خور شان مردم به بهره برداری برسد.
وی در ادامه بازدید از بهارستان، از روند عملیات اجرایی پروژه بزرگ اصلاح و نوسازی شبکه آب بهارستان دیدن کرد.

 

 

[کد خبر:AJ16198]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب