آینه جم : آیین تجلیل از معلمان نمونه "جوان" استان بوشهر روز چهارشنبه با حضور مسئولان در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش « آینه جم »؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر دراین آیین گفت: سر زندگی و شادابی از امتیازات جوانان است که معلمان جوان باید از این امتیاز باخلاقیت در کار خود استفاده کنند.

ناصر کرمی افزود: هر توسعه ای درکشور باید از مسیر تعلیم و تربیت بگذرد که در این بخش ظرفیت بالایی برای انجام کار وجود دارد.

وی اظهارکرد: برای انجام کارهای بزرگ آموزش پروش موثرترین نهاد است و باید سرمایه گذاری های مناسب در این زمینه صورت گیرد.

کرمی اضافه کرد :معلمان جوان شادی وشادابی خود را با کارهای خلاقانه برای دانش آموزان تلفیق کنند و با برنامه ریزیهای مناسب دانش آموزان را به سمت فعالیتهای اجتماعی سوق دهند.

مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: باعث افتخار است که امسال برای دومین بار آئین تجلیل از معلمین نمونه جوان برگزار می‌کنیم و تقدیری متفاوت خواهیم داشت.

عبدالمحمد شعرانی افزود: با توجه بر اینکه در آئین بزرگداشت هفته معلم شایستگی و توانایی های معلم های جوان کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد  در اقدامی ابتکاری با حمایت مدیر کل محترم و شورای معاونین تصمیم بر آن گرفته شد از معلمین نمونه جوان زیر سی سال در روز جوان به صورت ویژه تقدیر شود.

شعرانی سابقه خدمت با اولویت خدمت در روستاها و سطح مدرک تحصیلی، کسب رتبه در الگوهای برتر تدریس، کسب عنوان در مسابقات پژوهشی تعداد اکتشافات و اختراعات، کسب عناوین قهرمان در مسابقات ورزش، علمی و فرهنگی از عمده شاخص ها در این ارزیابی انتخاب معلمین نمونه عنوان و در پایان بیان کرد: معلمان نمونه جوان از هر سه مقطع تحصیل انتخاب شدند.

در این آیین از 10 معلم جوان استان بوشهر تجلیل شد.

[کد خبر:AJ15666]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب