1982803.jpg

 

 

 

آینه جم : فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه در خصوص فوت یک  جوان در عملیات تعقیب و گریز پلیس گفت: ماموران انتظامی شهرستان عسلویه حین ماموریت به یک خودرو  مشکوک شده و  با هشدار و دستور ایست قصد توقف این خودرو را داشته اما راننده توجه ای به هشدار ماموران قانون نکرده و با افزایش سرعت خود در خلاف جهت،  قصد داشت با زیر گرفتن ماموران پلیس اقدام به فرار کند.
 
سرهنگ فتاحی خاطرنشان کرد: پس از طی مسافتی (بیش از 10 کیلومتر) و بی توجهی راننده خودرو ، ماموران پلیس از همه هشدارهای سمعی و بصری برای قانع کردن راننده به  توقف انجام لیکن راننده هیچگونه توجهی نداشته است  در نهایت مامورین مجبور به استفاده از سلاح می شوند و در ابتدا با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی می کنند، ولی باز راننده خودرو توجهی به هشدار پلیس نمی کند، در این مرحله ماموران پلیس به قصد شلیک به لاستیک و توقف خودرو تیراندازی کرده اما متاسفانه گلوله  کمانه کرده و به راننده خودرو برخورد می کند و باعث فوت وی می شود.
 
فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با بیان اینکه نامبرده فردی سابقه دار و در سال گذشته نیز موادمخدر از وی کشف شده بود گفت: در بازرسی از خودروی تحت تعقیب مقداری موادمخدر کشف شد.
 
این مقام انتظامی  با عرض تسلیت به خانواده محترم این مرحوم، تاکید کرد: به منظور روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه، تا وصول دستورات قضایی موضوع  توسط کارشناسان مربوطه در حال بررسی است.
 
سرهنگ فتاحی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از همه گروه ها و کسانیکه در فضای مجازی فعالیت دارند انتظار دارد تا روشن شدن ابعاد حادثه و نظر کارشناسان مربوطه و دستورات مقام قضایی از هرگونه اظهار نظر خودداری شود.
 
 
[کد خبر:AJ32924]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب