1982803.jpg

 

آینه جم:   سجادبهزادی
 خيابان هاي پاره پاره و فيبر نوري كه به بسیاری از مشترکین نرسيد!
رئیس شورای شهرجم می گوید مخابرات حاضر نيست به خاطر توسعه فيبر نوري ، هيچ خسارتي به شهرداري پرداخت كند و این اختلاف شهرداری و مخابرات سبب شده است پروژه زمين گير ونيمه تمام رها شود.
بر اساس اطلاعاتي كه رسيده است مخابرات جم نزديك به 500 ميليون به شهرداري بدهكار است و نسبت به خسارت وارده نيز بي اعتناء است.
اکنون نوار حفاري هاي مخابرات براي توسعه فيبر نوري  با عرض 15 و 25 و حتي 40 سانتيمتري بیشتر خيابان هاي شهر را وصله دار كرده است و ترميم و بازسازي آن نيز مطلوب نيست.
مخابرات تاکنون بیش از ۱۸ هزار متر مربع حفاري در سطح خيابان هاي شهرجم داشته و نتوانسته است پروژه خود را نيز به سرانجام برساند.
چه كسي مسئول اين نوع مديريت و خسارت هاي وارده به شهر است ؟
در این شرایط که اینترنت و تلفن با کیفیت، یکی از ضروری ترین نیاز جامعه و شهروندان است؛چه نهادی باید پاسخگوی اهمال کاری در این پروژه باشد؟
فرماندار شهرستان چقدر باید ضعیف و ناتوان باشد که مشکل درون دستگاهی شهرستان را نتواند مرتفع کند؟
** کانال توسعه و جامعه جم
[کد خبر:AJ32893]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # احمدی 1399-03-27 09:30
باسلام
چرافقط مشکلات مخابرات رامیبینیدلطف کنیدادارات دیگرشهرستان راهم ببینیدچراکسی ازبازرسان صنعت ومعدن چیزی نمیگویدچراکسی ازانهایی که منابع ملی رابنام خودکرده ومیکنندوبه دلارمیقروشندکسی چیزی نمیگویدچراازامو زش وپرورش نمیگویندچراهنرس تانش رشته های خوب نداردامکانات نداردچرااداره اب رانمیبینیدکه مردم اب ندارندووووووووو وووووووووو
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # سلام 1399-03-27 18:04
مرسی
مرسی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب