000000000000000052639569649.jpg

  آینه جم:»مدیران صداوسیمای بوشهر دستکم برای حفظ آبروی کاری خودشان در میان سایر استان ها، باید سریع تر به رفع این مشکل همت کنند.

آینه جم:» در برنامه دیشب ٩٠، عادل فردوسی پور در بخش کارشناسی داوری لیگ برتر، از تصاویر بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم که توسط صدا و سیمای مرکز بوشهر  پوشش داده شد، با عنوان «تصاویر اسلوموشن دهه شصت» یاد کرد.

به گزارش آینه جم:» از زمان شروع دوره جدید لیگ برتر که پارس جنوبی جم به عنوان نماینده استان در این مسابقات حضور دارد، بسیاری از هم استانی ها نسبت به کیفیت تصاویر ارسالی مسابقات این تیم به گیرنده های شان انتقاداتی مطرح کرده و بارها در فضای مجازی یا رسانه های رسمی بازتاب داشته است.

انتقاداتی که به مقایسه کیفیت تصاویر مسابقات لیگ برتر در استان های دیگر با بوشهر پرداخته و خواستار اقدامی جدی برای بهبود این شرایط هستند، اما همانند بسیاری از انتقادات، صداوسیمای بوشهر بی توجه از کنار آن گذشته و تا امروز بهبودی در آن حاصل نشده است.

حالا در جریان بررسی داوری های مسابقات لیگ برتر در برنامه دیشب 90، عادل فردوسی پور که به تیزهوشی و صراحت بیان مشهور است، در حین پخش تصاویر بازی نفت آبادان و سپاهان، گفت: «تصاویر صداوسیمای بوشهر از بازی پارس جم-پرسپولیس چرا اینطوری مثل اسلوموشن دهه 60 بود!»

یک کارشناس در خصوص انتقاد مطرح شده از سوی برنامه نود گفت: در حالی که امکانات سخت افزاری صدا و سیمای استان دیجیتالی شده، اما کماکان سیستم ارسال تصویر بصورت آنالوگ می باشد که  رفع این معضل نیازمند ارتقا تجهیزات این سازمان در بخش فرستنده ها است.

وی که تمایل به انتشار نامش نداشت، ادامه داد: مدیران صداوسیمای بوشهر دست کم برای حفظ آبروی کاری خودشان در میان همکاران سایر استان ها، باید سریع تر دست به کار شده و با جذب اعتبارات نسبت به تقویت فرستنده های سیما اقدام کنند.

به گفته وی، اغلب برنامه های سیمای مرکز بوشهر محصولا تامین برنامه (شبکه های دیگر) یا بازپخش برنامه های روز قبل است و کمتر از انگستان دست برنامه تولیدی در تلویزیون بوشهر روی آنتن می رود که یکی از آنها پخش مسابقات ورزشی خصوصا بازی های نماینده استان در لیگ برتر است و انتظار می رود نسبت به ارتقا کیفیت تصاویر ارسالی آن اهتمامی جدی صورت بگیرد.

[کد خبر:AJ23485]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب