8I4A8779.jpg

آینه جم: فرماندار شهرستان جم گفت: با جدیت به دنبال توسعه کمی و کیفی دانشکده فنی و مهندسی جم هستیم.

به گزارش  آینه جم: فتح الله نوروزی صبح چهارشنبه در دومین همایش فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی جم به نقش و جایگاه دانشگاه و دانشگاهیان در توسعه کشور اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاهیان پیش‌قراولان بسط دانایی در جامعه هستند و حضور در جم اهل علم را افتخاری بزرگ برای خود می دانم.

وی با بیان اینکه باید به دانشگاه و نهاد تعلیم و تربیت به عنوان کلید حل مشکلات جامعه توجه کرد افزود: باید تلاش کنیم علم در شهرستان جم عزیزتر از گذشته شود تا شاهد به بار نشستن درخت دانایی و بینایی باشیم.

فرماندار جم با تاکید بر اینکه از بدو حضور در شهرستان یکی از اولویت های مهم خود را حمایت از حوزه علم قرار داده‌ام افزود: برای توسعه دانشگاه‌ها از تمام توان و ظرفیت های موجود شهرستان بهره گرفته و امیدوارم بتوانیم در این مسیر گام های موثرتری برداریم.

http://s6.picofile.com/file/8250905818/8I4A8779.jpg

نوروزی دانشکده فنی و مهندسی را نماد علمی شهرستان جم برشمرد و خاطر نشان کرد: پیگیری های زیادی برای بهبود وضعیت فضای آموزشی و رفاهی دانشکده انجام شده است اما مشکلات بسیاری همچنان باقی است و به سهم خود از دانشجویان عزیز پوزش می خواهم.

وی اضافه کرد: با جدیت به دنبال توسعه کمی و کیفی دانشکده فنی و مهندسی جم هستیم که امیدواریم بتوانیم با همراهی مجموعه دانشگاه خلیج فارس، مردم و مسئولان گامی در بهبود شرایط برداریم.

http://s6.picofile.com/file/8250905684/8I4A8760.jpg

نماینده عالی دولت در شهرستان جم در بخش دیگری از سخنان خود به انتظارات خود از دانشکده فنی و مهندسی جم پرداخت و گفت: دانشجویان و اساتید دانشکده باید حضوری فعالانه تر در فضای سیاسی اجتماعی و فرهنگی جم داشته باشند و در معادلات اجتماعی سیاسی نقش آفرینی کنند.

نوروزی نقد و نقادی را لازمه دوران دانشجویی دانست و اظهار داشت: نگاه نقادانه از سوی دانشگاهیان به وضعیت شهرستان و نحوه مدیریت آن قطعا راهگشا خواهد بود و از نگاه اهل علم استقبال می کنیم.

http://s7.picofile.com/file/8250907892/8I4A8773.jpg

وی از اساتید دانشگاه خواست در تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» و نیز ترسیم نقشه راه توسعه شهرستان پیشگام شوند.

دومین همایش فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی جم و بزرگداشت مقام استاد در تالار شهید خاتمی برگزار شد.









  

[کد خبر:AJ15457]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب