00000000000000000002yhh.JPG

آینه جم، با پایان هفتمین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراها، انتخابات به مرحله جدیدی وارد شد.

به گزارش آینه جم، طبق پیش بینی ها روز شنبه و یکشنبه فرمانداری شهرستان جم شلوغ بود و کاندیدا های متعددی نامزدی خود را برای انتخابات اعلام کردند که نتایج بررسی صلاحیت ها حدود ده روز دیگر اعلام می شود.

فرماندار شهرستان جم گفت: تعداد داوطلبان شوراهای اسلامی در حوزه های انتخابیه شهری و روستایی این شهرستان برای برگزاری انتخابات به حد نصاب لازم  رسید.

ثبت نام 352 نفر درشهرستان جم

فتح الله نوروزی عصر یکشنبه با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار آینه جم افزود: در هفتمین روز ثبت نام از داوطلبان عضویت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی، تا کنون با ثبت نام 352 نفر در تمامی حوزه های انتخابیه شهری و روستایی شهرستان جم، امکان تشکیل شورای اسلامی فراهم شد.

وی با بیان اینکه این رقم در ساعات باقی مانده از مهلت ثبت نام افزایش خواهد یافت اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت ۲۴ امروز ادامه دارد.

نوروزی یادآور شد: براساس قانون، شوراهای هر یک از شهرها و روستاهای واجد شرایط به عنوان یک حوزه انتخابیه مستقل تلقی شده و در صورت ثبت نام حداقل تعداد اعضای اصلی و علی البدل شورای اسلامی در آن حوزه، انتخابات برگزار می شود.

فرماندار جم ضمن تقدیر از تلاش اعضای ستاد انتخابات شهرستان و تمامی متولیان برگزاری انتخابات، اظهار امیدواری کرد انتخاباتی پرشور، سالم و رقابتی در حوزه شوراها برگزار شود.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.

در فضای مجازی، اسامی تعدادی ثبت نام کننده های شهرستان جم منتشر شده است که در این خبر بازنشر می شود.

براساس گزارش آینه جم؛ احمدزايري رييس فعلي شورا صبح شنبه با حضور در فرمانداري براي شوراي شهرجم ثبت نام كرد.

در ادامه نیز محمدحسين حياتي كارمند بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و سيد محمود موسوي رييس اسبق آموزش و پرورش جم ، جمشید عسکری دانشجوی دکترای شیمی برای نام نویسی خود را به ستاد انتخابات شهرستان رساندند.

مهندس حسین محدثی رئیس شورای اسلامی شهرستان جم و نگهدار میرزایی رئیس شورای شهر ریز نیز روز شنبه خود را به ستاد انتخابات شهرستان رساندند و نام نویسی کرد این عضو شورای شهر ریز در دوره چهارم از فعال ترین و مطالبه گرترین شوراها بودند و به نظر می رسد همچنان بخت بالایی برای تصدی دوباره کرسی پارلمان محلی ریز دارا باشند.

ترافیک نامزدها در شوراهای روستای بخش مرکزی جم

به نوشته اوای جم ؛ در حوزه ي روستايي عباس كمالي سردبير سايت آواي جم براي شوراي روستاي منظر ثبت نام كرد.همچنین امید دمساز، حسن هنرمند و علی اکبر کمالی جهت اخذ سمت شورای در این روستا ثبت نام کردند .

در ادامه ثبت نامی های روز شنبه، علی شریفی، عبدالله حیدری، مجید رفیعی، محمد مرادی، مصطفی بیژن نژاد، محمد مهدی رفیعی و داوود ازمل برای عضویت در شورای صیدی ثبت نام کردند .

در روستای حاجی آباد محمد انصاری،مهندس علی انصاری، سعید بی باک و حمید ازمل متقاضی سمت شورایی هستند از نکات قابل توجه این روستا غیبت مجید نوذری عضو ادواری این روستا می باشد .

در روستای کوری تا کنون علی کمالی مسئول دفتر فرمانداری عسلویه، عباس کمالی کارمند تامین اجتماعی، اسدالله فرامرزی کارمند بانک ملی، مهندس علمدار فرامرزی شاغل در عسلویه اعلام حضور کردند .

برای ثبت نام در عضویت بزرگ ترین روستای استان که احتمال شهر شدن آن نیز وجود دارد جواد طاهری ، حميد زارعي، ابوالحسن نوبخت و همچنین حسین اعظمی خیر و فعال فرهنگی شهرستان نام نویسی کردند.

يونس وطنخواه نيز چاهه را براي خدمت به مردم در كسوت شورايي انتخاب كرده است.

معين راستين،عضو فعلي شوراي شهرجم و فرزند مرحوم شیخ محمد تقی راستین نیز صبح یکشنبه براي انتخابات آتي در حوزه شهر جم نامنويسي كرد.

عبدالحسين فرهنگي کارمند پالایشگاه فجر و چمران رفیعی پور وکیل پایه یک دادگستری نیز صبح یکشنبه برای عضویت در شورای شهر جم،نامنویسی کرد و این پایان کار شلوغ ترین روز فرمانداری جم نبود

حضور دو كانديداي بانو ديگر در شوراي شهر جم

در آخرين روز ثبت نام شوراي شهر و روستا فرزانه كشاورز و سميه آزاد فعال اجتماعی براي شوراي شهر جم نام نويسي كردند.

به نوشته تاورتا ؛ عاليه سليماني، صغري محمدي، معصومه خان محمدي نيز در روزهاي قبل ثبت نام كردند.

از دیگر چهره هایی که در واپسین ساعات ثبت نام خود را به ستاد انتخابات شهرستان جم رساندند و برای شورای شهر ثیت نام کردند می توان به عبدالحسین اکسیر فرماندار دولت اصلاحات، شیخ علی رضایی عضو سابق شورای شهر، سید عباس موسوی استاد دانشگاه و عضو اولین دوره شورای شهر جم، اسماعیل مجرد از کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم اشاره کرد.

نفر اول دوره چهارم شورای شهر جم نیز ثبت نام کرد

علی پریشان که دانشجوی ارشد روابط بین الملل است نیز ظهر یک شنبه در ستاد انتخابات شهرستان حاضر شد، وی سوابقی همچون يك سال رئيس شوراي شهر جم در دوره چهارم، دوسال رئيس شوراي شهرستان، دو سال نائب رئيس شوراي شهر، عضو كمسيون تجديد نظر ماده ١٠، عضو كمسيون تجديد نظر معافيت نظام وظیفه و عضو كمیسيون فرهنگي شوراي شهر در دوره چهارم در کارنامه دارد.

به عقیده بسیاری علی پریشان ( افشین) منتقدترين و مطالبه گرترين عضو شورا در دروه چهارم بوده است و همچنان از اقبال بالاي مردمي در شهر جم برخوردار است.

براساس این گزارش ؛ محمود منصوری فعال اصلاح طلب شهرستان برای عضویت در شورای شهر انارستان و محمد روشن فرهنگی جم و موسی هادی نزاد کاردان گرافیک و فرهنگی شهرستان نیز برای کاندیداتوری روستای جنوب جم نام نویسی کردند

از اعضای شورای بخش مرکزی در دوره چهارم چه خبر؟

در حوزه بخش مرکزی نیز ۴ عضو شورای بخش نام خود را در روستاها ثبت کرده اند

ناصر حاتمی رئیس شورای بخش مرکزی در روستای فرامرزی ، بهروز افتخاری نایب رئیس شورای بخش مرکزی در روستای بابامبارکی، محمدباقر رفیعی پور نایب رئیس شورای استان در روستای بهرباغ و مصطفی نصیری هم در روستای آبگرمک نام خود را در معرض رای مردم قرار داده اند، طبق شنیده ها مصطفی ارجمند دیگر عضو شورای بخش مرکزی تصمیمی برای حضور در کسوت شورایی ندارد.

  • اسامی منتشر شده براساس نوشته های شبکه های اجتماعی شهرستان است و صرفا جهت اطلاع کاربران؛ سایت آینه جم در روزهای تبلیغات نامزدها ، به معرفی بیشتر کاندیداهای شهرهای جم خواهد پرداخت.

               خبرهای تکمیلی در فرصت های آینده منتشر می شود.

خبرهای مرتبط:

ثبت نام 217 نفر در جم تا شامگاه جمعه/ ائتلاف ریزی ها برای تصاحب کرسی شورای شهر(+جدیدترین اسامی نامزدهای سرشناس) (3)

خبرهای انتخاباتی:ثبت نام 114 نفر تا پایان روز سوم / قطعی اینترنت در ستاد انتخابات جم!/ اسامی داوطلبین سرشناس ( 2)

خبرها و شنیده های انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان جم/ ثبت نام 79 نفر تا سه شنبه (بخش اول )

چهره ای جوان کاندیدای انتخابات شورای شهر جم شد / تصاویر و اخبار اولین روز ثبت نام نامزدها

 



[کد خبر:AJ20957]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب