0000000000000000064.jpg

به گزارش آینه جم، حسین غلامپور معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش عسلویه در پیامی ضمن تبریک هفته دولت، ابراز امیدواری کرد امسال با همدلی و همزبانی مردم و مسئولان گام های مهمی برای توسعه و پیشرفت برداشته شود.

متن پیام غلامپور معاون آموزش و پرورش عسلویه بدین شرح است:

به نام خدا

در كشور ما، هفته‏ ى دولت، هفته‏ ى ولادت دولت نيست؛ بلكه هفته‏ ى دولتمان را يادبود شهادت قرار داديم؛ اين چيز خيلى پُرمعنا و مهمى است.          رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای

بي شک شهيدان رجايي و باهنر الگوي هميشگي مسئولان خواهند بود تا با تاسي از ويژگي هاي والاي اخلاقي و رفتاري اين شهيدان هميشه جاويد، در راستاي تعالي ميهن اسلامي و تحقق اهداف نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري تحت عنوان(دولت و ملت، همدلي و همزباني)گام هایی در راستای رشد و پيشرفت روز افزون کشور اسلامي ايران، برداريم.

هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیون ها تن از ملت خود را همراه دارد بدون تردید دستاوردهای دو ساله دولت تدبیر و امید بسیار مهم، ارزشمند و قابل توجه بوده است که از آن جمله می توان به توافق جامع هسته ای و شکستن تحریم های ظالمانه دنیای استکبار علیه ملت و دولت ایران، طرح تحول سلامت و بهبود وضعیت بهداشت و درمان در کشور، کاهش قابل توجه نرخ تورم، مثبت شدن نرخ رشد اقتصادی، فعال شدن پروژه های عمرانی و افزایش چشم گیر بودجه های این بخش و… اشاره کرد و در آموزش و پرورش نیز شاهد موفقیت های بسیار خوبی در دولت تدبیر و امید بوده ایم.

اينجانب نیز به سهم خويش ضمن تبريك هفته باشكوه دولت، از درگاه احديت براي خود و ديگر خدمتگزاران نظام مقدس جهوري اسلامي ايران توفيق خدمت صادقانه و متعهدانه را دارم.

حسین غلامپور

معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش شهرستان عسلویه

 

[کد خبر:AJ7293]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب