0000000000000000000000000000888888182.jpg


به گزارش آینه جم؛ برخی دستگاه های اجرایی استان بوشهر هم اکنون با سرپرست اداره می شوند و متاسفانه مدیریت سرپرستی در این دستگاه ها باعث شده تا انگیزه در بین کارکنان آنان نیز تنزل یابد.

در حال حاضر دستگاه هایی در استان بوشهر وجود دارند که مدت ماموریت مدیرِ آنان بیش از چندین ماه پایان یافته است و وزارتخانه موردنظر نیز به دلیل ضعف در عملکرد این مدیران از تمدید مدیریتشان خودداری کرده اما همچنان مدیر این دستگاه ها را بر سرِ کار نگه داشته است.

نگاهی به این دستگاه ها نشان می دهد که نه تنها انگیزه کارکنان آنان به دلیل تزلزل در مدیریت ها و به تبع آن هرج و مرج ایجادشده پایین آمده است بلکه این مدیران نیز با استفاده از فضای موجود کار را رها کرده و گاها به انتصابات خویشاوندی روی آورده اند.

متاسفانه علی رغم تذکرات متعدد رسانه ها اما تاکنون اقدامی توسط وزارتخانه های موردنظر و همچنین مدیر ارشد استان بوشهر صورت نگرفته است.

مشخص نیست به چه دلیل وزارتخانه ها علی رغم نارضایتی از مدیریت چنین مدیرانی اما آنان را تغییر نداده و همچنان این دسته از مسئولین را نگاه داشته اند.

در حال حاضر اجرای چنین سیستمی به شدت به دستگاه های اجرایی استان بوشهر زیان وارد کرده و در برخی دستگاه ها شاهد هستیم که بعضی مدیرانی که دوره مدیریتشان تمام شده و اکنون در انتظار ترک مسئولیت هستند اما با به کارگیری خویشاوندان به خود و گاها ارتقای پستِ اقوام درجه یک و وابسته در بدنه دستگاه ها نه تنها باعث بی انگیزگی سایر کارکنان می شوند بلکه با واردکردن هزینه های اضافی بر این دستگاه ها، نیروهایی غیرتخصصی و ناکارآمد را وارد سیستم کرده که در آینده مشکلات متعددی برای استان به بار خواهند آورد.

به نظر می رسد استاندار بوشهر می بایست با رصد دستگاه هایی که مدت ماموریت مدیرانشان پایان یافته و باصطلاح در وقت اضافه هستند از ادامه کار آنان جلوگیری کرده تا بیش از این به استان بوشهر خسارت وارد نشود./سوک

[کد خبر:AJ23488]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب