65434633.jpg

 

 

آینه جم; بعد از انتخابات  شورای شهر جم و رای آوردن یک ائتلاف تقریبا نانوشته اما واقعی سه نامزد پارلمان شهری جم و با توجه به نزدیک شدن به زمان آغاز به کار شورای جدید بر خود واجب دانستیم تذکراتی به شورای جدید بدهیم تا اتفاقات مبارک شورای فعلی و سابق چند ماه آینده دوباره تکرار شود و  میسر توسعه و پیشرفت شهر در سایه مدیریت قوی شما عزیزان ادامه پیدا کند و  قطع کننده زنجیره رشد شهر نباشید و آن عدد ۱۱ آخر هم فقط محض رعایت قافیه بود.



۱-از یک دست شدن شورا بپرهیزید مثلا می توانید تقسیم وظایف کنید و یک تا دو نفر نقش همیشه مخالف رو ایفا کنند زیرا گذشته از اینکه یک دستی شورا و نماینده مجلس می تواند در کنار فرصت٬تهدید هم باشد٬به قول سنت اگزوپری معمول ماجرا این است که همیشه یک پای بساط لنگ باشد. البته ما از این مقوله خاطرات دهشتناکی داریم و خداییش در دوره‌ی قبل یک دست شدن شورای شهر جوری خمیر شدیم که الان اگر عکس رادیولوژی بگیریم صد استخوان جوش نخورده در بدنمان رویت می شود ٬‌آخر بدی این یک دستی هم این است که زمان رای گیری از کنداکتور شورا حذف می شود و در وقتی که اضاف آمده مجبورید کار کنید.

۲- خواهشا فکر  سر و سامان دادن به املاک خودتان باشید  یا اگر توان این را دارید  برای زمین هایتان در بیابان٬خیابان بکشید(ارزششون میره بالا) و احیانا اگر  به اخلاق پایبند هستید می توانید زمین های کم ارزش خودتان را به شهرداری چند برابر قیمت قالب کنید.(تبریک می‌گویم با انجام این کار بدون هیچ دوره آموزشی تبدیل به یک قالب بند نیمه حرفه ای می شوید).

۳- هیچ گونه توجهی به محله تازه  محله های تازه الصاق شده به شهر هم نداشته باشید. مردم آن محلات اصلا کوچتکرین حقی در برخورداری از امکانات شهری ندارند، همین که زباله هایشان را شهرداری جمع آوری می کند کفایت می‌کند ‌.

۴- از زدن حرف های قلنبه سلنبه اجتناب نکنید و ریتم صحبت کردنتان بسیار آرام باشد (شنوندگان بسیار از این دو مقوله لذت می برند)،
در ضمن کت و شلوار در دمای °۵۰ تابستان فراموش نشود(بی کلاس بازی در نیارین آبرومون بره)

۵-کلاس دفاع شخصی حتما ثبت نام کنید،موقع دعوا به شدت نیازتان می شود،احیانا اگر هم وقت یا توان جسمی اش  را ندارید چند تا نوچه (مرید) بقول خودمان جمی ها تو پِر مِینا تان داشته باشید تا اگر کسی مطلبی بر علیه شما نوشت یا چیزی گفت بروند  و امواتش را بیارند جلو چشمانش.


۶- اینکه بهرباغ و علی آباد رو به شهر الحاق کنید را از ذهن مبارکتان خارج کنید(سری رو که درد نمیکنه دستمال نمی بندن) تازه یه عده هم هستن دارن رانت طرح جامع شهر رو میخورن، یه عده دیگری هم از گرانی زمین در محدوده شهر در حال  سود بردن هستند ، با این کارتان نان این بندگان خدا را آجر می کنید .
 همه از این گرانی زمین و توسعه مناطق خاصی از شهر راضی هستند.(من راضی تو راضی....... بابای ناراضی)

۷-سعی کنید دست به تهدیدتون خوب باشه.

۸-این توصیه برای رییس آینده شوراست: ماله نکشید.

توضیح پایانی: همه موارد مهم بود علی الخصوص هشت مورد اول

 

م.ص

 

 

[کد خبر:AJ22120]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب