1360144838574000bf65811.jpg

آينه جم: استاندار بوشهر روز گذشته به شهرستان دیّر سفر کرد که مردم این شهرستان خود را آماده برگزاری مراسم افتتاحیه های مختلف کرده بودند.

 طبق آنچه پیش از این مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر و رییس دانشگاه علوم پزشکی وعده آن را داده بودند قرار بود بالاخره طلسم چندین و چندساله بیمارستان دیّر و متانول کاوه شکسته شود و در این روزها این دو پروژه به بهره برداری رسمی برسد.

اما آنچه که برنامه ریزان در شهرستان دیّر برای این سفر پیش بینی کرده بودند اتفاقی بود شاید نادر در طول تاریخ این شهرستان.

استاندار بوشهر نه در هیچ نشست تخصصی شرکت کرد و نه روبان هیچکدام از پروژه های را قیچی کرد که مردم این دیار سالهاست چشم انتظار آن هستند و در طی سه سال گذشته بارها وعده های مختلفی در خصوص راه اندازی آنان داده بود.

استاندار بوشهر طبق برنامه ریزی برنامه ریزان و مشاوران شهرستان دیّر در حالی در  نشست به اصطلاح با سازمان های مردم نهاد شرکت کردکه تعداد سازمان های مردم نهاد این شهرستان نسبت به 5 سال قبل به دلیل عدم برنامه ریزی صحیح و بعضاً کارشکنی های درون شهرستانی و طولانی شدن پروسه صدور مجوزه های جددید به یک سوم تقلیل یافته است.

استاندار بوشهر در این نشست ابتدا در خصوص پروژه پارس شمالی سخن گفته، پروژه ای که در حوزه ی اختیارات وزارت نفت است و طرح جامع آن مدتها قبل به تصویب هیات دولت رسیده است.

در این نشست استاندار از وعده ای جدید رونمایی کرد و وعده داده تا بیمارستان و متانول کاوه در بهمن ماه سالجاری افتتاح شوند و باز هم مردم مظلوم ترین شهرستان استان باید چشم انتظار رسیدن بهمن باشند که آیا استاندار باز برای افتتاح پروژه ها به شهرستان دیّر سفر خواهد کرد یا اینکه دوباره در نشستی دیگر در حوزه سازمان های مردم نهاد شهرستان که تعداد آنان به اندازه انگشتان یک دست هم نمی رسند و همانگونه که از اسمشان پیداست قرار بوده و هست مردمی باشند.

در آخرین سفر استاندار بوشهر قبل از این نیز به شهرستان دیّر بجای افتتاح پروژه ها و یا کلنگ زنی پروژه های جدید در آیین افتتاح خانه سازمان های مردم نهاد شهرستان دیّر شرکت کرد، خانه ای که در مجموعه یک مرکز آموزشی و هنری فقط و فقط در یک اطاق خلاصه می شود./ديرنيوز

[کد خبر:AJ17749]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب