01129649.jpg

آینه جم : حالا بازی پارس جم مساوی شد و پارس در روزی که کارت بازی برای مهاجمانش از سوی نجفی رئیس هییت فوتبال بوشهر ، تاکید می کنم نجفی رئیس هییت فوتبال بوشهر صادر نشد تا ضعف گلزنی در تیم مشهود باشد .

پس از پایان بازی مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی به سرعت به نجفی رئیس هییت فوتبال استان بوشهر تاخت تا برهمه عیان شود که دست هایی پشت پرده بوده تا بخواهد نماینده استان بوشهر در لیگ 1  به زمین بزنند . تارتار در مصاحبه ای گفت : بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند و بسیار زحمت کشیدند و اگر این سه بازیکن به خاطر اهمال کاری‌های هیأت فوتبال استان نبود محروم نمی‌شدند و ما می‌توانستیم خیلی بهتر از این‌ها باشیم.

اهمال کاری از جانب کسی صورت گرفت که خود داعیه دار فوتبال بوشهر است البته به نظر باید یک قید به آن اضافه نمود که وی داعیه دار فوتبال شهر بوشهر است نه شهرستان های دیگر .

نجفی هنوز در خواب است و حتی در بازی روز گذشته حضور نداشت تا ببیند که علاقه مندان به فوتبال از سراسر استان برای تشویق نماینده استان به جم سفر کرده بودند ، جوانان پرشور دیر ، عسلویه ، کنگان ،تنگستان و دشتی و دیگر نقاط استان همه و همه آمده بودند تا نماینده استان را تشویق کنند اما آن کسی که نخواست و نمی خواهد این فوتبال رونق بگیرد نجفی رئیس فوتبال بوشهر است .

مردم جم ، پارس جنوبی جم را تنها تیم شهرستان جم نمی دانند بلکه پارس را نماینده استان می دانند و این همییت جوانان استان بوشهر نیز باید ستود که از شهرستان های همجوار برای تشویق پارس به جم آمدند .

و اما چند نکته مهم :

اول : چه دلیلی دارد رئیس هییت فوتبال بوشهر کارت بازی بازیکنان پارس را صادر نکند ؟! چرا باید خود را از دسترس مسئولان تیم خارج کند تا کارت بازی سه بازیکن این تیم در یک بازی حساس صادر نشود ؟! در این موقعیت حساس آقای رئیس جای قایم موشک بازی به فکر صادر کردن کارت بازی بازیکنان پارس جم باشد نه منافع شخصی خود !

دوم : آقای نجفی طبق شنیده ها در خواست هایی داشتید که یکی از نزدیکانتان با تیم قرار داد ببندد و حالا که با این درخواست شما مخالفت شده اینگونه پشت پا به محبت های تیم پارس جنوبی زدید ؟! مگر همین چند نفری که از طرف شما در تیم به عناوین مختلف چغولی تیم می کنند برای شما کافی نبود ؟!

سوم : تیم فوتبال پارس جنوبی جم ارث پدری شما و هیچکس دیگر نیست که اینگونه با این تیم رفتار می کنید ! آقای نجفی فوتبال استان تنها شاهین و ایرانجوان نیست بلکه فوتبال استان بوشهر هم شاهین و هم ایران جوان و هم پارس جنوبی جم  و هم پرسپولیس گناوه و هم .... است .

چهارم : مردم جم همه از این رفتار مغرضانه شما چه در زمانی که تیم لیگ 2 بود و چه امروز به شدت ناراحت هستند و دیگر چنین رفتار های حسودانه و مغرضانه ای را از جانب هیچکسی برنمی تابند !

در آخر از مسئولان فوتبال بوشهر می خواهیم که دست از این حسادت ها بردارند و بدانند که این موفقیت این تیم موفقیت برای استان بوشهر است .

گفتنی است این کارشکنی ها در سایت سکوت رسانه های مرکز استان در حال اتفاق افتادن است.

**منبع: آوای جم

[کد خبر:AJ17730]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب