000791927.jpg

آینه جم - بابک زنگنه: تصمیم بحث برانگیز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور در آستانه دربی استان در مسابقات لیگ دسته دوم کشور علامت سوال های جدی را پیش روی فوتبال دوستان بوشهری قرار داد.

به گزارش «آینه جم »؛ در مرحله نهایی مسابقات لیگ دو کشور، دو تیم هم استانی پارس چم و شاهین شهرداری بوشهر در یک گروه قرار دارند که یکشنبه آینده باید مسابقه رفت به میزبانی جمی ها برگزار شود

اما کمتر از 72 ساعت مانده به این بازی، تصمیمی از سوی کمیته انضباطی گرفته شد که تعجب همگان را برانگیخت.

خبر از این قرار بود که به علت پرتاب مواد محترقه از سوی تماشاگران پارس جم در بازی با نفت امیدیه، تیم میزبان به یک بازی بدون تماشاگر محکوم شد که از قضا اجرای حکم به بازی هفته آینده موکول گردید!

با اعلام این خبر، شاید برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشور بود که مسئولان و هواداران تیم مهمان نسبت به برگزاری بدون بازی تماشاگر معترض شدند، چرا که با توجه به برگزاری مسابقه در استان، بسیاری از شاهینی ها برای همراهی و تشویق تیم شان خود را آماده می کردند.

در این بین گروهی از این هواداران که در تمرین عصر پنج شنبه شاهین حضور پیدا کرده بودند، اعتقاد داشتند این تصمیم به سود پارس جم خواهد بود.

این تصمیم از آنجا بحث برانگیزتر خواهد شد که کمتر حرکتی دور از ادب از تماشاگران و مردم فرهیخته جم دیده شده و از طرف دیگر نجفی رئیس هیئت فوتبال استان نیز خواستار همکاری مدیر عامل پارس جم شده است.

محمد نجفی در گفتگویی با سایت فوتبال بوشهر ضمن تایید این رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، اظهار داشت به استناد نامه دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران ملزم به رای کمیته انضباطی فدراسیون و  گزارش اعلام شده توسط داور و نماینده اعزامی فدراسیون در بازی تیمهای پارس جنوبی و نفت امیدیه مورخه 24 اسفند 94 و بی انضباطی تماشاگران و پرتاب ترقه به داخل زمین مسابقه رای محرومیت تیم پارس جنوبی از یک بازی بدون تماشاگر صادر شده است.

محمد نجفی افزود: بر اساس رای صادره که در تاریخ 19 فروردین صادر شده اولین دیدار تیم پارس جنوبی پس از ابلاغ رای بدئن تماشکر خواهد بود که این این دیدار، بازی تیمهای پارس جنوبی و شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود که در تاریخ 22 فروردین برگزار خواهد شد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر اذعان داشت: به محض دریافت رای مذکور پیگیریهای خود در این خصوص از طریق مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی و همچنین فدراسیون فوتبال آغاز کرده ام و در همین خصوص و با توجه به قابل تجدید نظر بودن این رای و به احترام هوادارانی که قرار است در این دیدار حضور پیداکنند قرار است رضائیان (مدیر پارس جم) مراتب اعتراض خود را نسبت به این رای اعلام دارد.

نجفی در پایان گفت: به احترام مردم فوتبال دوست استان تمام تلاش خود را برای تغییر این رای خواهیم داشت و البته در این راه نیازمند همکاری مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی هستیم.

به هرحال امید است با همکاری کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور و همراهی مسئولان پارس جم، مقدمات حضور تماشاگران فوتبال دوست دو شهرستان جم و بوشهر در دربی هم استانی ها فراهم شود؛ مسابقه ای که برای هر دو تیم حساس است و شاید اغراق نباشد که مسیر صعود به لیگ آزادگان را تعریف می کند.

http://s7.picofile.com/file/8246214750/DSC_0001.jpg

منبع: خلیج فارس

[کد خبر:AJ14539]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب