فرماندار جم در دیدار با مدیر کار و اشتغال منطقه ی ویژه از عزم جدی دولت، برای حل مشکل اشتغال جوانان شهرستان جم خبر داد.

 

 به گزارش خبرنگار آوای جم، عبداله نادری، در دیدار یک ساعته ی خود با حجه الاسلام عبداله حاجیانی که در محل فرمانداری جم برگزار شد، بر ضرورت استفاده ی شهرستان جم از پتانسیل های اشتغال پارس جنوبی تاکید کرد.

نادری اشتغال را دغدغه ی اصلی جوانان شهرستان جم دانست و افزود: با توجه به ظرفیت های محدود اشتغال در شهرستان جم، باید از پتانسیل های بزرگ پارس جنوبی در این زمینه استفاده کرد.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات اشتغال در شهرستان جم، آماده ایم ارتباطی عمیق و گسترده با مدیریت کار و اشتغال منطقه ی ویژه برقرار سازیم تا بتوانیم گام هایی موثر در افزایش رفاه، امنیت و امید برای مردم برداریم.

فرماندارجم با تاکید بر اینکه برای برنامه ریزی اشتغال، نیازمند اطلاعات جامع هستیم گفت: راه اندازی بانک اطلاعاتی کارجویان می تواند برنامه ریزی برای اشتغال را آسان تر سازد.

عبداله نادری هم چنین با تقدیر از حضور حجه الاسلام حاجیانی در فرمانداری جم، ابراز امیدواری کرد مدیریت کار و اشتغال منطقه ی ویژه، نگاهی ویژه به شهرستان جم داشته باشد.

مدیر کار و اشتغال منطقه ی ویژه نیز با تبریک انتصاب عبداله نادری به سمت فرماندار جم، اظهار امیدواری کرد حضور وی در شهرستان جم بتواند منشا تحولات بزرگ برای مردم باشد.

حجه الاسلام عبداله حاجیانی پتانسیل های اشتغال در جنوب استان بوشهر را فرصتی مهم برای جوانان دانست و افزود: یقینا با تعامل و برنامه ریزی بلند مدت و جامع می توان مشکلات اشتغال در شهرستان جم را مرتفع نمود.

حاجیانی به حضور خیل جوانان مستعد و دانش آموخته در شهرستان جم اشاره کرد و گفت: ارتقای مهارت های متناسب با نیاز نفت و گاز، می تواند بستر را برای اشتغال در عسلویه بیش از پیش مهیا نماید.

مدیر کار و اشتغال منطقه ی ویژه، عدم تعامل مناسب شهرستان جم با مدیریت کار و اشتغال در سال های گذشته را یادآور و خاطر نشان ساخت: همکاران ما در سال های گذشته طرح های خوبی در بحث اشتغال جوانان استان بوشهر و مهارت افزایی داشته اند که متاسفانه سهم شهرستان جم از این طرح ها، چندان چشمگیر نبوده است.

حجه الاسلام حاجیانی، مهارت آموزی را شرط اساسی برای استفاده از پتانسیل های اشتغال در پارس جنوبی عنوان کرد و افزود: اعتبارات خوبی برای مهارت افزایی در استان بوشهر در نظر گرفته شده است که می بایست با همکاری مسئولین شهرستان جم، بسترها برای استفاده ی جوانان از این فرصت ها فراهم گردد.

حاجیانی ، دعوت فرماندار جم از وی را نشانه ی اهتمام عبداله نادری به موضوع اشتغال در شهرستان جم دانست و تاکید کرد: با استمرار تعامل و ارتباط دو سویه و برنامه ریزی ریشه ای می توان دغدغه های اشتغال جوانان جم را کاهش داد.

[کد خبر:AJ3843]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب