به گزارش آینه جم:سید مجید حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تصادف شدید در جم اظهار داشت: بر اثر تصادف یک دستگاه کامیون با خودرو سواری پژو 405 در شهرستان جم 6 نفر به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

 

 

مسئول مدیریت بحران فوریت‌های پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تصادف مذکور در کیلومتر 20 محور جم به انارستان رخ داد که تمام سرنشینان خودروی پژو 405 مصدوم شدند.

 

 حسینی تصریح کرد: در این حادثه چهار زن و دو مرد سرنشینان خودوری سواری با آمبولانس‌های اورژانس جاده‌ای گندمزار و پالایشگاه فجر به بیمارستان توحید جم منتقل شدند.

 

وی اضافه کرد: بلافاصله پس از اعلام تصادف، اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان جم اقدام به اعزام آمبولانس‌های جاده‌ای به محل شد و در کمترین زمان ممکن حادثه‌دیدگان را به بیمارستان اعزام کردند.

 

این مسئول بیان کرد: اورژانس استان بوشهر در تمام ایام تعطیلات در امر امدادرسانی به مردم استان و مهمانان نوروزی آماده است و امیدوار هستیم رضایتمندی مردم را جلب کنیم.

 

حسینی ابراز داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد./فارس

[کد خبر:AJ3814]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب