به گزارش آینه جم:نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: به آینده امیدوار شده‌ایم و هرکاری برای مردم بتوانم انجام دهم دریغ نمی‌کنم و طی چهار ماهه اخیر کارهای بزرگی انجام داده‌ایم که از جمله آن می‌توان به اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای نقاط حادثه‌خیز شهرستان اشاره کرد.



 وی اضافه کرد: برای تجهیز بیمارستان‌های خورموج و اهرم و درمانگاه بادوله اعتبار گرفته‌ایم و پیگیر راه‌های روستایی و پل‌های جاده چاوشی تا زیارت ساحلی هستیم که تا بعد از عید ساخت آن‌ها شروع شود.

 پورفاطمی ادامه داد: با میراث فرهنگی برای منطقه تفریحی بنگه، عمارت شیرینه و قلعه داراب‌خان شنبه مکاتبه کرده‌ایم اما فقط ساماندهی قلعه داراب‌خان به خاطر وقوع زلزله عقب افتاد.

 پورفاطمی افزود: تا 8 ماه آینده کارخانه سیمان راه‌اندازی می‌شود اما این کارخانه به مجموعه رفاهی، پمپ بنزین و جاده مناسب نیاز دارد و مدیریت کارخانه باید در وهله اول از نیروهای منطقه استفاده کند.

 وی تصریح کرد: مدیری هم باید سکاندار شهرستان باشد که توانمند و سر زنده باشد.

 به گزارش نواجنوب :پورفاطمی یادآور شد: همواره دنبال جذب سرمایه‌گذار به منطقه بوده‌ام و قرار است سرمایه‌گذاری در دلوار در تولید خودروی اتوبوس سرمایه‌گذاری کند.

 وی تصریح کرد: با وجود جلسات مکرری که با حضور فرماندار در شهرستان و پیگیری من در تهران برای گمرک لاور انجام دادم فرمانداری هیچ اعتباری برای گمرک نگذاشت.

براساس این گزارش فارس، پورفاطمی خاطرنشان کرد: برای تجزیه شهرستان دشتی بنده هیچ نقشی نداشتم و آن زمان که این مسئله مطرح شد در سفر زیارتی مکه بودم و در این دولت این مسئله اتفاق نمی‌افتد و خیال همه از بابت تجزیه شدن دشتی راحت باشد.

 پورفاطمی افزود: نسبت به انتصاب سرپرست فرمانداری تنگستان اعتراض دارم و مدیری می‌تواند با من کار کند که بسیار فعال باشد.

 
[کد خبر:AJ3771]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب