به گزارش آینه جم:سید احمد علمداری اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع حساس در تاریخ کشور است و گرامیداشت این ایام باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

 

وی افزود: شهر جم دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی است و برای رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری در این منطقه برنامه‌ریزی خوبی انجام گرفته است.

شهردار جم خاطرنشان کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه مهم و زیربنایی برای بهبود وضعیت مبلمان شهری در دستور کار قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی از آغاز اجرای احداث 2 پارک بزرگ محله‌ای در شهر جم خبر داد و ابراز داشت: اجرای پارک محله‌ای مالچه با اعتبار 1.5 میلیارد ریال و پارک بزرگ چگاسه با اعتبار 15 میلیارد ریال از پروژه‌های مهم شهرستان جم است.

علمداری گفت: اجرای پارک بزرگ گردشگری چگاسه به وسعت 10 هزار مترمربع در جم از پروژه‌های مهم شهرداری جم است که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان اجرایی شده است.

وی تاکید کرد: اجرای این پارک در واقع گامی بزرگ در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی است و برای تکمیل این طرح از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود بهره می‌بریم.

شهردار جم بیان کرد: اجرای فاز سوم بلوار ورودی شهر جم با اعتبار 6.2 میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه‌های عمران شهری است که بیش از 600 متر طول و 45 متر عرض دارد.

علمداری افزود: اجرای فاز نخست بلوار چمران با اعتبار 2 میلیارد ریال نیز از جمله پروژه‌های مهم عمران شهری در جم است که توسط شهرداری عملیاتی شده است.

وی بر لزوم همکاری مردم و مسئولان با شهرداری جم تاکید کرد و گفت: پیشرفت جم در سایه همکاری و همدلی بیشتر مردم و مسئولان محقق می‌شود/فارس

[کد خبر:AJ3743]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب