آینه جم،استاندار بوشهر گفت: مدیران بدانند که حسنوند در دولت بعدی نیز حضور دارد و تا روزی که در اینجا هستم با جدیت کارها را انجام می‌دهم.


به گزارش خبرنگار آینه جم، فریدون حسنوند در نشست بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی در جمع مدیران اجرایی استان بوشهر گفت: بعضی از کارها را از طریق دستگاه‌های مختلف با حمایت اعضای هیئت دولت و با تأکید رئیس جمهور انجام می‌دهیم و هدف اصلی این است تا شرایط و فقری را که در منطقه بوده با حمایت‌های دولتی و غیردولتی برطرف کنیم.

وی ادامه داد: ما در مورد پیشرفت بازسازی مناطق زلزله‌زده اعلام رضایت نمی‌کنیم و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید در زمان تعریف شده طبق جدول زمانبندی که به توافق رسیدیم واحدهای مسکونی را ساخته و تحویل دهد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه هر چه به جلوتر برویم شرایط آب و هوا در استان بوشهر و منطقه زلزله‌زده سخت‌تر خواهد شد، افزود: آنچه که امروز مشاهده می‌شود با وجود همه زحمت و تلاش‌هایی که صورت گرفته مطلوب نظر ما نیست.

وی تأکید کرد: معاون عمرانی استاندار مسئول هستند با همه مسئولان دستگاه‌های اداری و اجرایی مرتبط با موضوع در ارتباط بوده و در رفع مشکلات موجود برای بازسازی اقدام کنند و در منطقه حضوری فعال داشته باشند.

حسنوند خاطرنشان کرد: جلسه هفتگی به ریاست معاون عمرانی استاندار در بخشداری شنبه برگزار می‌شود و نسبت به پیشرفت کار بازسازی، گزارش‌ها بررسی می‌شود.

نماینده ارشد دولت در بوشهر تصریح کرد: پایان کار دولت پایان عرصه خدمت‌رسانی نیست و باید تا آخرین لحظات مسئولیت خود در جهت رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف تمام ظرفیت‌ها را به‌کار گیریم.

وی خاطرنشان کرد: مدیران این پنبه را از گوش خود خارج کنند حسنوند در دولت بعدی نیز حضور دارد و تا روزی که در اینجا هستم با جدیت کارها را انجام می‌دهیم و هر روز، ساعت و دقیقه آن برای ما ارزشمند است.

حسنوند افزود: دولت، دولت اسلامی است و نظام، نظام ولایی است و هر مسئول باید تا ثانیه‌های آخر کار خود را با جدیت انجام دهد./ مرجع: فارس

[کد خبر:AJ3631]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب