آینه جم،حسین اسکندری امروز اظهار داشت: شهرستان جم دارای قابلیت‌های بسیار زیادی در حوزه گردشگری و توریستی است و همه‌ساله جمع کثیری از مهمانان نوروزی از مناطق مختلف توریستی و دیدنی جم بازدید می‌کنند.

وی افزود: جنگل گلوبردکان و مناطق دینی بخش ریز و اماکن تفریحی و گردشگری شهر جم و سایر اماکن گردشگری جم از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون میزبان مسافران بوده‌اند.

 

به گزارش  آینه جم،رئیس آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش جم در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی در اسکان مهمانان نوروزی اهتمام جدی دارد و بخش مهمی از اسکان مهمانان توسط مدارس شهرستان انجام می‌شود.

اسکندری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تعداد 20 مدرسه در دو حوزه جم و ریز برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده هستند و تدابیر لازم به منظور میزبانی خوب و شایسته از میهمانان اندیشیده شده است.

فا رس نوشت>رئیس آموزش و پرورش جم از اسکان یک‌هزار نفر در مدارس شهرستان جم خبر داد و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از یک‌هزار نفر در مدارس شهرستان جم اسکان یافته‌اند و امکانات و تجهیزات لازم برای رضایت خاطر این عزیزان فراهم شده است.

اسکندری بیان کرد: ستاد مرکزی نظارت تسهیلات سفر استانداری بوشهر نیز روز گذشته از محل اسکان مهمانان نوروزی در مدارس جم بازدید کردند و از نحوه میزبانی و امکانات موجود رضایت داشتند.

وی افزود: تا پایان تعطیلات نوروزی برای بهبود خدمات‌رسانی به مهمانان آماده هستیم و امیدوار هستیم گامی در راستای رضایت خاطر مردم و مهمانان برداریم.

[کد خبر:AJ3608]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب