آینه جم،نعمت‌الله جمالی در آیین آغاز به کار نمایشگاه کتاب در جم اظهار داشت: توجه به فرهنگ و ادب در مجموعه پالایشگاه جم اهمیت زیادی دارد و در این راستا اهتمام جدی داریم.

 

به گزارش آینه جم،رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرک توحید برای علاقمندان به کتاب و فرهنگ کتابخوانی خبر داد.

جمالی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت بیش از دو هفته و تا اوایل سال جدید برپاست و عموم علاقمندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند از کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف 25 درصدی استفاده کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم یادآور شد: در این نمایشگاه بیش از 3 هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف مذهبی، علمی، تاریخی، ادبی، روان شناسی و عنوان‌های متعدد دیگر برای کودکان ارائه شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه کتاب‌هایی از ناشران مطرح کشور مانند نشر چشمه، مروارید، نیلوفر، نسل نواندیش و افق نیز وجود دارد که امیدواریم به مطالبات شرکت کنندگان پاسخ دهند.

جمالی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های متعدد کتاب در شرکت پالایش گاز فجر جم و شهرک توحید توسط روابط عمومی پالایشگاه ابراز امیدواری کرد نمایشگاه جدید نیز مورد استقبال وسیع کارکنان و خانواده‌های آنان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: توجه به فرهنگ کتاب‌خوانی همواره از دغدغه‌های اصلی کمیته فرهنگی شرکت پالایش گاز فجر جم بوده و برپایی این نوع از نمایشگاه‌ها نیز بر همین اساس برنامه‌ریزی می‌شود.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم ادامه داد: علاوه بر این نمایشگاه کتاب در ایام نوروز برنامه‌های گسترده فرهنگی، ورزشی نیز برای ساکنین شهرک‌های مسکونی در بندر سیراف در نظر گرفته‌ایم.

وی گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌های متنوع رضایت خاطر کارکنان و خانواده‌هایی که در ایام نوروز در منطقه حضور دارند را به‌دست آوریم.

[کد خبر:AJ3605]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب