آینه جم- معلمان دردانه هایی از خانواده کارمندان هستند که نزد دولتیان و مجلسیان ، مقام معنوی بس  والایی دارند !!! بر این اساس  ، این نور چشمی ها ، چپ و راست از تسهیلات معنوی ویژه ای هم بهره مند می شوند . به پاس قدردانی از زحمات بی دریغ  این سیاسیون سرا پا به فکر معلم ، نمونه هایی از این تسهیلات معنوی  خلاصه وار ذکر می گردد…

طنز: اندر تسهیلات معنوی معلمان ! به قلم  رسول انصاری   فرهنگی ملارد

معلمان دردانه هایی از خانواده کارمندان هستند که نزد دولتیان و مجلسیان ، مقام معنوی بس  والایی دارند !!! بر این اساس  ، این نور چشمی ها ، چپ و راست از تسهیلات معنوی ویژه ای هم بهره مند می شوند . به پاس قدردانی از زحمات بی دریغ  این سیاسیون سرا پا به فکر معلم ، نمونه هایی از این تسهیلات معنوی  خلاصه وار ذکر می گردد :

۱- انعکاس عجیب وغریب و تمام عیار اپسیلون افزایش حقوق فرهنگیان در بخش های مختلف خبری صدا سیما!!!

۲- اختصاص هفته بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه و اهداء معنوی هزاران درود و سلام به معلمین در این هفته!!!

۳- استقبال همه جانبه بانکها و موسسات غیردولتی از ضمانتهای فرهنگیان محترم و پذیرش جانانه گواهی کسر از حقوق آنان در اقصی نقاط کشور!

۴- عزیز و محترم شمرده شدن معلمین در ایام انتخابات  وقدردانی های متوالی کاندیداها از ایشان در این ایام!!!

۵- واریز اقساطی پاداش بازنشستگی فرهنگیان ، جهت جلوگیری از وقوع هر گونه سکته ناشی از دیدن پول قلمبه سلمبه که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد !!!

۶- کاهش معنا دار حقوق بعد از بازنشستگی ، جهت جلوگیری از نفوذ هر گونه رخوت و سستی و سوق دادن معلمین به تحرک بیشتر برای دست و پا کردن شغل و کاسبی جدید !!!

۷- تشبیه معلمان به شمع و سوختن  ، به دلیل  پرورش حس شعر شاعری و تقویت صنعت های ادبی  و قوه تخیل در فرهنگیان!!!

۸- کسر مقرری ماه اول از حقوق فرهنگیان که سبب شده معلمان در عالم  مواد قانونی و آئین نامه و بخشنامه ای ، سیر خروشانی داشته باشند  و اطلاعات حقوقیشان افزایش یابد !!!

۹- اتخاذ سیاست صرفه جویی در آموزش و پرورش ، جهت آموزش  خودکار و رایگان خصلت قناعت ویادآوری  لحظه به لحظه این  مصرع معروف در اذهان معلمان  : ای شکم خیره به نانی بساز !!!

 

منبع: آوای فرهنگی

[کد خبر:AJ7251]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب