آینه جم؛  در نوزدهم تیرماه سال جاری ،  کلیپی از حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در سخن معلم با عنوان « شبکه 5 صدا و سیما و حقوق معلمان » منتشر گردید . ( این جا )  متعاقب آن یادداشت های مختلفی در این رسانه  و در نقد سخنان ایشان منتشر شد .

به تازگی حجه الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی درجمع دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کرمان به این اعتراضات پاسخ گفته و از معلمان عذرخواهی نموده است .

در مراسم جشنی که به مناسبت آغاز دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) از طرف هیئت عاشقان اهل بیت (ع) دانشگاه برگزار شده بود، رفیعی در جلسه ی پرسش و پاسخ در جواب یکی از دانشجویان که آیا شما در سخنرانی شب ۱۹ ماه مبارک رمضان به فرهنگیان توهین کردید، پاسخ داد: نه والله ! یه عده دنبال خراب کردن آدم ها هستند، می گردند تا افراد را خراب کنند، فایل سخنرانی من در شب ۱۹ ماه رمضان را تهیه کنید و گوش کنید.بحث من در مورد حق الناس بود.گفتم حقوق مردم را رعایت کنید، همه موظف هستند کم فروشی نکنند و کم در کار مردم نگذارند و یک قصه ای را از معلم تعریف کردم که زمان طاغوت معلمی داشتم که اگر دانش آموزان مانع تدریس و کارش درکلاس می شدند،گریه می کرد و می گفت نگذارید وقت تلف شود،بگذارید حقوقم را حلال کنم،حال معلمان عزیز،شماهم حقوق تان را حلال می کنید؟ و گفتم آقایان معلم، می دانم حقوق شما کم است شما در ازای این حقوق جذب شده اید، درس بدهید.و بعد به همه گفتم ـ کارمند ها، دولتی ها و… و صرفا فرهنگیان را مثال زدم.من در سخنرانی هایم در حرم رضوی همه را مثال می زنم. ازدولتی ها و شرکتی ها تا رئیس جمهور، چون وظیفه ی آخوند تبلیغ است.

بعد آقایی نامه نوشته بود علیه ما برای این چهار کلمه که من گفتم.

شما ببینید آیا این چهار کلمه توهین است؟

والله، باالله، تاالله، تذکر کلی دادم خداشاهده، اصلا اگر چنین چیزی در ذهن داشته باشم، من خودم فرهنگی ام ـ صرفا گفتم آقا مواظب باشیم که بچه های مردم امانت هستند کم کار نگذاریم، همه مان کم نگذاریم.

این هیچ توهینی نبوده، متاسفانه بعضی از سایت ها و خبرگزاری ها پرکردند علیه ما.
ایشان افزود:باشد عیب ندارد من آن آقا را حلالش نمی کنم که اولین نامه را نوشت و این توهین ها را کرد.چون می توانست مرا پیدا کند و من برایش توضیح بدهم. غوغاسازی در فضای مجازی کار درستی نیست در عین حال رسماٌ اگر آقایون فرهنگی و معلم چنین برداشتی را کرده اند بنده دست آن ها را می بوسم و عذر خواهی می کنم.

وبلاگ پردیس شهید باهنر کرمان

[کد خبر:AJ7137]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب