آینه جم، نماینده مردم بناب در مجلس با بیان اینکه بحث رتبه‌بندی معلمان نباید رسانه‌ای شود، گفت: انتظار داریم این موضوع توسط دولت از طریق رسانه ملی اطلاع‌رسانی نشود، چرا که با طرح آن افزایش تورم در جامعه را شاهد می‌شویم

حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی در جمع فرهنگیان و معلمان شهرستان بناب که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل مشکلات زیاد در حوزه آموزش و پرورش، اولویت اول بنده پیگیری مسائل مربوط به آموزش و پرورش بود و طی این مدت در حد توان کارهایی در این بخش انجام شده است.

وی با تأکید بر ضرورت حل مشکلات آموزش و پرورش گفت: اگر کشوری می‌خواهد به توسعه دست یابد، باید به آموزش و پرورش بها دهد.

باقری‌بنابی افزود: طی ۳۷ سال گذشته و با توجه به مشکلات بعد از جنگ تحمیلی، نمی‌گویم به آموزش و پرورش ظلم شده، ولی کم‌توجهی شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سپس اجرای برنامه ششم توسعه را فرصت مغتنمی برای حل مشکلات آموزش و پرورش دانست و افزود: مجلس آماده است قدم‌های مثبتی را برای حل مشکلات آموزش و پرورش در تمام بخش‌های آن و در قالب برنامه ششم بردارد.

باقری‌بنابی تأکید کرد: برنامه ششم توسعه بهترین فرصت برای ارتقای معیشت، ساخت و ساز و سایر مسائل مربوط به آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه بحث رتبه‌بندی معلمان نباید رسانه‌ای شود، گفت: انتظار داریم این موضوع توسط دولت از طریق رسانه ملی اطلاع‌رسانی نشود، چرا که با طرح آن افزایش تورم در جامعه را شاهد می‌شویم، از این رو پیشنهاد می‌شود دولت مردان اجرای طرح رتبه‌بندی را در سکوت کامل انجام دهند. 

فارس

[کد خبر:AJ6893]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب