آینه جم؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پروررش گفت: در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان سهیمه‌ای ویژه برای عسلویه لحاظ می‌شود.

1741143.jpg

به گزارش آینه جم؛ سید محمد بطحایی صبح سه‌شنبه در نشست با معاون آموزش و پرورش شهرستان عسلویه اظهار داشت: برای مناطق محروم و شهرستان‌هایی که کمبود نیرو دارند در پی جذب نیرو هستیم.

بطحایی افزود: در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای شهرستان عسلویه و داوطلبان بومی شهرستان، سهمیه‌ای ویژه اختصاص می یابد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: با توجه به مشکلات نیروی انسانی در عسلویه در دانشگاه فرهنگیان نیز با شرط معدل و تراز علمی، برای دانش آموزان بومی عسلویه سهمیه‌ای خاص، لحاظ می‌شود.

۴۰۰ فرهنگی عسلویه متقاضی انتقالی هستند

معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش عسلویه نیز در این نشست بیان داشت: مسائل و مشکلاتی در آموزش و پرورش عسلویه وجود دارد که امیدواریم با تدابیر دولت تدبیر و امید مرتفع شوند.

حسین غلامپور با بیان اینکه شهرستان عسلویه با کمبود نیروی انسانی دست و پنجه نرم می کند، تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ فرهنگی عسلویه متقاضی انتقالی هستند.

وی ادامه داد: کمبود نیروی خدماتی، نبود تجهیزات اداری و نبود وسایل نقلیه ایاب و ذهاب به مرکز استان از دیگر مشکلات آموزش و پرورش عسلویه است.

عدم تحقق یافتن تفاهم آموزش و پرورش با مناطق آزاد

حسین غلامپور در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در نشست با خانم گرد معاون وزیر آموزش و پرورش نیز، در زمینه عدم تحقق یافتن تفاهم نامه آموزش و پرورش عسلویه با مناطق آزاد گلایه کردم.

معاون آموزش و پرورش عسلویه افزود: خانم گرد قول داد بعد از ماه مبارک رمضان بازدید از آموزش و پرورش عسلویه داشته باشد و در زمینه موافقت نامه با مناطق آزاد و مسکن فرهنگیان تصمیم گیری شود.

پرورش

[کد خبر:AJ4898]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب