آینه جم: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران حضور یافت و پیرامون حکم جلب فرزندش و اتهامات وارده سخن گفت.
 
به گزارش آینه جم: معصومه ابتکار با بیان این‌که این موضوعی است که فرآیند قضائی خود را طی می‌کند و هر آنچه احکام دادگاه باشد مورد قبول ماست و امیدوارم پرونده تحت تاثیر فضاسازی‌های رسانه‌ای قرار نگیرد. در تشریح این پرونده گفت: دادگاه به پرونده دو نفر رسیدگی می‌کند اما چون مادر یکی از این افراد از مسوولان است، این موضوع قاعدتا نباید در رسانه‌ها طرح شود تا فرایند قضائی را تحت تاثیر قرار ندهد، ولی این موضوع از سوی یک رسانه خاص عمدی و از طریق یکی از طرفین دعوا مطرح و رسانه‌ای می‌شود تا از آن بهره‌برداری کنند.
وی این پرونده را کاملا شخصی دانست و با بیان این‌که پرونده در حال رسیدگی است، تاکید کرد: ما هر چه که نتیجه این پرونده در محاکم باشد تابع قانون هستیم .
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه با اشاره به برخی حاشیه‌های این پرونده تصریح کرد: به‌دلیل این‌که در این موضوع یکی از طرفین دعوا نسبتی با مسوولان دارد و ممکن است برخی بخواهند از این پرونده سوءاستفاده و بهره‌برداری کنند که این اقدامات نه قانونی، نه اخلاقی و نه شرعی است اما ما تابع رسیدگی قانونی هستیم. فکر می‌کنم برخی از نقطه نطراتی که در این‌باره مطرح شده به‌دلیل نا آگاهی بوده و من در این خصوص با معاون اول قوه قضائیه آقای محسنی اژه‌ای صحبت کردم. این موضوع به‌دلیل ابعادی که پیدا کرده بود و به یک سری تهدیدات منتهی شد به وسیله بازرسی ویژه دفتر رهبری گزارشی تهیه شده و یک گزارش هم از سوی وزارت اطلاعات تهیه شده و همه مسوولان ذیربط در جریان هستند ولی به هر حال پرونده‌ای بود که از اول تهدیداتی در آن مطرح بود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: در این پرونده به‌دلیل این‌که مادر یکی از شرکاء جزء مسوولان بود و ممکن است تبدیل به ماجرای دیگری شود-که متاسفانه هم شد امیدوارم همه قانون را رعایت کنند و فرایند قضائی و احکام دادگاه را که مورد احترام ما است، قبول کنند و امیدوارم پرونده تحت تاثیر فضاسازی‌های رسانه‌ای قرار نگیرد. ما هم علاقه‌مند نیستیم به این حاشیه سازی‌ها کشیده شویم چون کار و مسوولیت ما بسیار سنگین است و باید این حرمت را قائل باشیم که افراد چون ممکن است خانواده‌هایشان مسوولیت داشته باشند در چهارچوب قانون و مقررات به آن رسیدگی شود.
گفتنی است دو روز پیش نیز سیدطه هاشمی فرزند ابتکار در مورد اخبار مطرح شده در رسانه‌ها، گفت: شاکی که اقدام به این فضاسازی‌ها کرده، در پروژه‌ای دانش‌بنیان که ثبت اختراع دارد ابتدا به عنوان مشارکت ورود پیدا کرد، اما پس از مدت کوتاهی با علم به این‌که پروژه به سوددهی نرسیده و در میانه راه است، انصراف خود را از مشارکت اعلام و تقاضای پول خود را کرد.

به‌نظر می‌رسد منتقدان و رقبای حسن روحانی حمله به کابینه دولت را سرلوحه خود قرار داده تا بتوانند بر انتخابات آینده تاثیر بگذارند

[کد خبر:AJ20289]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب