آینه جم:  استاندار بوشهر گفت: پنج سد در استان بوشهر در دست ساخت است که دو سد با فاینانس خارجی ساخته می‌شود.

به گزارش«آینه جم» به نقل از مهر؛ مصطفی سالاری صبح جمعه در نشست شورای آب استان بوشهر با حضور وزیر نیرو اظهار داشت: توسعه سدها در استان بوشهر را در دستور کار داریم و سدهای باغان، دشت پلنگ، باهوش، تنگ‌ارم و دالکی در دست ساخت است.

وی تسریع در اجرای پروژه‌های وزارت نیرو در استان بوشهر را ضروری دانست و اضافه کرد: تسریع و تکمیل طرح‌ها و حل مشکلات استان بوشهر در حوزه آب باید به صورت جدی دنبال شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت برای رفع مشکلات آب آشامیدنی استان، افزود: هشت پیشنهاد برای حل مشکلات آب آشامیدنی استان بوشهر به وزیر نیرو ارائه شده است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر به ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب بوشهر، بیان کرد: این پروژه نقش مهمی در کاهش مشکلات اب آشامیدنی در استان بوشهر خواهد داشت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: تاسیسات آبشیرین‌کن نقش مهمی در رفع مشکلات آبی دارند و برای شهرستان دشتستان نیز تاسیسات آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی ایجاد شود.

محمد باقر سعادت خواستار افزایش ظرفیت آبرسانی از خط کوثر به شبکه آبرسانی دشتستان شد و گفت: به منظور آبرسانی با تانکر در دشتستان نیاز به ۹ تانکر ابرسانی است که نیازمند ۱۳.۵ میلیارد ریال اعتبار است.

[کد خبر:AJ19860]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب