آینه جم:اداره کل هواشناسی استان البرز با توجه به بارش باران و تگرگ، آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‎ها را پیش‌بینی کرد.

به گزارش آینه جم:منصور رحمانیان در گفتگو با مهر ضمن اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان از فعالیت سامانه بارشی در استان دارد که طی ۲۴ ساعت آینده آسمان استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

رحمانیان اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و در برخی مناطق همراه با بارش تگرگ خواهد بود.

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز با تاکید بر اینکه این سامانه تا روزهای پایانی هفته جاری فعال خواهد بود، گفت: با توجه به ورود این سامانه بارشی به استان بارش باران، رگبار، رعد و برق و بارش تگرگ در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۵ و ۲۶ پیش بینی می‌شود.

اعلام وضعیت جوی جاده چالوس

رحمانیان در ادامه آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها را پیش بینی و توصیه کرد: اقدامات لازم برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.

وی در پایان برای وضعیت جوی جاده چالوس رگبار، باران، رعد و برق، وزش باد شدید و مه آلودگی پیش بینی کرد و گفت: در حال حاضر ماکزیمم سرعت باد در جاده چالوس ۵۴ کیلومتر بر ساعت است.

[کد خبر:AJ14644]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب