000000001000100ghgg.jpg

 

 

آینه جم-مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از انعقاد دو تفاهم نامه مهم در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خبر دهد.
به گزارش آینه جم؛سخاوت اسدی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه  گفت: نمایشگاه نفت یکی از بزرگ ترین رویدادهای صنعتی، تجاری، انرژی و اقتصادی کشور است که امسال با حضور ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی برگزار می شود.
وی با بیان این که اکثر مهندسین، شرکت های دانش بنیان، تامین کنندگان سرمایه و دیگر فعالین این صنعت، سفرای کشورها و شرکت های خارجی در این رویداد بزرگ اقتصادی انرژی حضور دارند، اظهار داشت: یکی از اهداف تشکیل چنین گردهمایی های بزرگی، حضور شرکت های فعال و ارائه آخرین توانمندی و دستاوردها در این حوزه است.
اسدی با بیان این که در حاشیه این نمایشگاه نشست های تخصصی و مذاکرات متعددی انجام می شود، ابراز داشت: معمولا در این نمایشگاه ها سرمایه گذاران و شرکت ها بدون تشریفات اداری، آخرین تکنولوژی ها را ارایه کرده و تفاهم نامه های بزرگی منعقد می کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از امضای تفاهم نامه بین این سازمان و پژوهشگاه صنعت نفت، دانشگاه تهران و همچنین یک شرکت دانش بنیان که در حوزه کاهش فلرینگ و تبدیل گازهای مشعل این منطقه سرمایه گذاری خواهد کرد، خبر داد.
اسدی گفت: در تلاشیم تفاهم نامه ۶۰۰ میلیارد تومانی مربوط به پروژه های منطقه در حوزه مسئولیت های اجتماعی را بین شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس و استانداری بوشهر منعقد کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس همچنین از انعقاد تفاهم نامه برای احداث بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی عسلویه در حاشیه این نمایشگاه خبر داد.
[کد خبر:AJ45667]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب