آینه جم- مهندس نجفی در بازدید از سایت عملیاتی: پالایشگاه فجرجم همچنان نقش مهمی در سبد انرژی کشور دارد
به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم مهندس نجفی تصریح کرد: در راستای  افزایش راندمان تجهیزات پالایشگاه، اقدامات مهمی طی سالهای گذشته انجام شده است و امروز با اتکال به خداوند متعال و تلاش نیروی انسانی، پالایشگاه فجرجم همچنان نقش مهمی در سبد انرژی کشور دارد.
 
وی افزود: با توجه به قدمت تجهیزات نصب شده پالایشگاه، فعالیت های مختلفی در جهت نگهداری مطلوب وافزایش راندمان تجهیزات پالایشگاه در قالب کارهای تعمیراتی مختلف طی سالهای گذشته انجام شده است.
 
نجفی با اشاره به انجام تعمیرات اساسی با کیفیت در فصل تابستان گفت: تعمیرات تأسیسات و مخازن ذخیره از مهم ترین اقدامات این شرکت در راستای افزایش راندمان عمر تجهیزات بوده است.
 
وی ادامه داد: تعویض پوشش خط لوله "48 ورودی کنگان ، تعویض خط لوله زیر زمینی آب آتش نشانی سایت عملیات شرکت نیز که در حال انجام است از دیگر اقداماتی است که سبب می شود این پالایشگاه همچنان آماده تولید حداکثری وایمن گاز باشد.
 
مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم اظهار امیدواری کرد: خدمت همکاران ما دریکی از بزرگ ترین پالایشگاه های قدیمی گازی کشور، گرمابخش منازل مردم در جای جای این میهن اسلامی باشد و زمستان جاری نیز بدون هر گونه مشکلی در زمینه تولید گاز به پایان برسانیم./روابط عمومی
[کد خبر:AJ37876]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب