آینه جم: ورزشگاه ۱۵ هزارنفری سردار شهید مهدوی بوشهر با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود.

به گزارش آینه جم: مدیرکل ورزش و جوانان استان با اعلام این خبر افزود: قرار است عصر روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، این ورزشگاه ۱۵ هزارنفری افتتاح شود که هدیه دولت یازدهم به جامعه ورزش استان می باشد.

احمد بهروزیان فرد با اعلام اینکه عملیات احداث پروژه از سال ۸۵ آغاز شده است افزود: این مجموعه ورزشی ۱۸ هکتاری با زیربنای استادیوم به مساحت ۳۶ هزار مترمربع، دارای زمین چمن استاندارد طبیعی، پیست تارتان ۸ خطه، دکل های روشنایی ۱۲۰۰ لوکس و اسکوربردی به مساحت ۴۰ مترمربع می باشد.

وی ادامه داد: از دیگر امکانات ورزشگاه ۱۵ هزارنفری بوشهر می توان به سونای خشک، اتاق بدنسازی، ساختمان اداری، پارکینگ و همچنین فضاهای مخصوص تماشاگران و مهمانان ویژه می باشد.

بهروزیان فرد اظهار داشت: مچنین در همین ورزشگاه دومین پیست استاندارد اسکیت کشور پس از مجموعه آزادی تهران افتتاح می شود که قابلیت برگزاری مسابقات کشوری و برون مرزی با استانداردهای موردنظر را دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به کلنگ زنی پیست قایقرانی بوشهر در حاشیه دهکده گردشگری توسط وزیر ورزش، گفت: نشست مشترک با روسای هیات های ورزشی استان و شهرستان ها برنامه پایانی دکتر سلطانی در بوشهر می باشد.

خلیج فارس

[کد خبر:AJ21640]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب