2049598.jpg

آینه جم: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارش باران و تگرگ در استان بوشهر خبر داد و گفت: خلیج فارس در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مواج و متلاطم خواهد بود.

به گزارش آینه جم: پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تشدید فعالیت سامانه بارشی در غالب نقاط استان به‌ویژه نیمه جنوبی طی امروز و امشب است.

وی اضافه کرد: طی این مدت آسمان استان ابری در برخی نقاط رگبار باران گاهی وزش تند باد و رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با خروج تدریجی این سامانه از اواخر وقت امروز، ضمن افزایش سرعت جریانات شمالی، خلیج فارس در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مواج و متلاطم خواهد بود.

وی ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان ابری همراه با بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران، رعد و برق و احتمال تندباد لحظه‌ای و در برخی نقاط پدیده مه و از اواخر وقت افزایش سرعت باد و کاهش ناپایداری جوی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت باد متغیر غالبا شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و از اواخر وقت شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج بین ۳۰ تا ۹۰ سانتی‌متر و در هنگام وزش باد لحظه‌ای تا ۱۵۰ سانتی‌متر و از فردا ۹۰ تا ۱۸۰ سانتی‌متر پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت ۳۴ دقیقه بامداد، مد اول ساعت پنج و یک دقیقه، جزر دوم ساعت ۹ و ۹ دقیقه و مد دوم در ساعت ۱۶ و ۵۶ دقیقه خواهد بود.

[کد خبر:AJ20198]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب