آینه جم: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر گفت: هیچ‌گونه مشکل سیاسی و امنیتی در شهرستان دیر وجود ندارد.

به گزارش  آینه جم:  نامدار درویشی ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر با تاکید بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای شناسایی و برسی آسیب‌های اجتماعی در جامعه، اظهار داشت: با شناسایی عوامل آسیب‌های اجتماعی از طریق سازمان‌های مردم‌نهاد که در شهرستان دیر در حال فعالیت هستند می‌توان شاهد راهکارهای مناسب و اثر بخشی در این حوزه باشیم.

درویشی با بیان اینکه بیکاری، ریشه همه آسیب‌های اجتماعی در جامعه است، بیان کرد: پدیده طلاق در جامعه افزایش یافته و نیاز است که برای مردم فرهنگ سازی شود و فرهنگ‌سازی هم به زمان نیاز دارد که تاکنون در این زمینه سهل‌انگاری شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر با بیان اینکه کارهای اجتماعی و فرهنگی دیر بازده هستند و ما همه تلاش خود را برای انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان بکار خواهیم گرفت، اظهار داشت: با توجه به توان نیروهای نظامی و امنیتی، در شهرستان دیر هیچ گونه مشکل سیاسی و امنیتی وجود ندارد و این شهرستان دارای امنیت بسیار بالایی می باشد.

درویشی گفت:خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی بایستی طوری باشد که ما در جامعه اثار و برکات آن را در کمتر کردن آسیب های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از معضلات شاهد باشیم.

وی گفت: کار فرهنگی نیاز به عشق دارد که اگر عاشق کار فرهنگی نباشی امکان نتیجه دهی اندک و در ادامه راه فرد خسته کار خواهد شد و آن را رها خواهد کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر گفت: ورزش و جوانان با احیا و راه اندازی ورزش محلات در سطح شهر زمینه تفریح و اوقات فراغت فرزندان را فراهم سازد.

غلامرضا ناطقی پور با بیان اینکه پویایی شورای فرهنگ عمومی نیازمند اجرا و کاربردی شدن مصوبات این شوراست، اظهار داشت:خانواده ها با رفتار سالم و اجتماعی و نظارت جدی به فرزندان خود و محیط سازگاری و امن در خانه از رواج فرهنگ غربی جلوگیری کنند.

[کد خبر:AJ19923]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب