آینه جم: استاندار بوشهر از تکمیل کمربندی کنگان در سال جاری خبر داد و گفت: زیرساخت‌های درمانی کنگان توسعه می‌یابد.

به گزارش آینه جم: مصطفی سالاری بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های ورزشی در جنوب استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های خوبی برای توسعه شهرستان کنگان در ابعاد مختلف صورت گرفته است و طرح‌های خوبی در این شهرستان در دست اجرا است.

وی ادامه داد: امروز بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی استان بوشهر در کنگان افتتاح شد که این طرح از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری تامین اعتبار شده بود و ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه ورزش در این شهرستان است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: پروژه بزرگراهی کمربندی کنگان به طول ۳۳ کیلومتر یکی از طرح‌های مهم در دست اجرا در شهرستان کنگان است که امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی توسعه زیرساخت‌های درمانی در شهرستان کنگان خبر داد و افزود: تعداد تخت‌های بیمارستانی کنگان از ۶۲ تخت به ۱۵۰ تخت افزایش یافته و در زمینه دیگر نیز شاهد استقرار تجهیزات و امکانات درمانی هستیم.

سالاری با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری شهرستان کنگان، افزود: طرح دهکده گردشگری کنگان طراحی و اجرایی شده است که با اجرای چنین طرح‌هایی شاهد توسعه گردشگری در جنوب استان خواهیم بود.

وی با اشاره به آغاز مسابقات مینی‌فوتبال جام فجر امید استان بوشهر از امروز با حضور ۵۰۰ تیم، ادامه داد: امیدواریم این مسابقات زمینه‌ساز توسعه شور و نشاط در سطح شهرها و روستاهای استان باشد.

[کد خبر:AJ19556]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب