آينه جم  - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال وقوع رگبارهای شدید باران به همراه رعدو برق و وزش باد در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش آينه جم؛ پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده ادامه فعالیت سامانه بارشی تا چند روز آینده در استان است که طی این مدت وقوع رگبارهای شدید باران به همراه رعدو برق و وزش باد در برخی نقاط استان پیش بینی می‌شود. 

وی اضافه کرد: آسمان استان هم‌اکنون نیمه ابری تا تمام ابری همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد و در برخی نقاط همراه با پدیده مه است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: جهت باد متغیر غالبا شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و گاهی به طور لحظه ای تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود و ارتفاع موج بین ۳۰ تا۹۰ سانتیمتر گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی بیان کرد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت یک و ۴۹ دقیقه بامداد، مد اول دریا ساعت هفت و ۱۶ دقیقه، جزر دوم دریا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه و مد دوم دریا ساعت ۱۹ و ۱۴ دقیقه خواهد بود.

مساعدی افزود: برای روز یکشنبه، آسمان نیمه ابری گاهی تمام ابری در برخی نقاط همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و روز دوشنبه نیز آسمان نیمه ابری تا تمام ابری با احتمال بارش خفیف در برخی نقاط ساحلی استان خواهد بود.

وی با اشاره به احتمال بارش خفیف در برخی نقاط ساحلی استان برای روز سه‌شنبه، گفت: روز چهارشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق صبحگاهی خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: آخرین تصویر از رادار هواشناسی استان بیانگر بارش بر روی سواحل مرکزی استان و نفوذ آن به سمت خشکی و نواحی شمالی تر است که بیشترین میزان بارندگی روی دریا است.

[کد خبر:AJ19343]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب