آینه جم : پلیس راه کنگان خودروی سواری لندکروز با سرعت 197 کیلومتر را در محور عسلویه- کنگان توقیف کرد.

به گزارش « آینه جم»؛ راننده این خودرو جوان 20 ساله ای بوده که اگرچه گواهینامه داشته و تست الکل وی مثبت اعلام نشده، اما سرعت مخاطره آمیز وی با گلایه رانندگان در این محور مواجه شده و توسط دوربین های پلیس راه رصد شد.

رییس پلیس راه استان در این خصوص گفت: پس از شناسایی این خودرو توسط دوربین های کنترل سرعت، گشت پلیس راه با مهارت خاصی و بدون اتفاق حادثه سازی وی را مهار کرده و خودرو را توقیف کند.

سرهنگ جابر پاپری با بیان اینکه حداکثر سرعت مجاز در این محور 120 کیلومتر تعیین شده، افزود: برابر بند "د" ماده 10 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي، خودرو ياد شده توقيف و جهت سير مراحل قانوني به پاركينگ منتقل شد.

رئيس پليس راه بوشهر در پايان به عدم توجه برخي رانندگان به سرعت هاي غير مجاز و حركات مخاطره آميز اشاره كرد و هشدار داد: اين افراد به قوانين راهنمايي و رانندگي اهميتي نمي دهند و با حركات مخاطره آميز جان خود و ديگران را به خطر مي اندازند که در اين زمينه پليس مصصم است برابر قانون با اين افراد برخورد و ضمن توقيف خودرو ،آنان را از ادامه رانندگي كه مي تواند هر لحظه خطر آفرين باشد منع کند.

وی از رانندگان خواست تا در صورت مشاهده رانندگان با سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره آمیز که جاده را برای خود و دیگران حادثه آفرین می کنند، با 110 تماس گرفته تا پلیس راه به موضوع ورود کند، ضمن اینکه اغلب محورهای مواصلاتی استان به پوشش مطلوبی از نظر دوربین کنترل سرعت رسیده است.

[کد خبر:AJ18757]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب