آینه جم: مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان بوشهر با حضور فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن و رستمی مدیر کل راه و شهرسازی استان، حسن پور دادستان بوشهر و جمعی از مسئولين برگزار شد.

معرفی اولین فرمانده یگان حفاظت اراضی در بوشهر

 

به گزارش «آینه جم» به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی بوشهر؛ در این مراسم، سرهنگ دوم اکبر صیادی به عنوان فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان بوشهر منصوب شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با اشاره به جلوگیری از پدیده زمین خواری گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در اواسط سال ۹۴ باستناد ماده ۲۳۳ قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه و برابر مجوز ستاد کل نیروها مسلح تشکیل و یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی بوشهر، بیست و یکمین یگان استانی است که با معارفه رسمی فرمانده عملا فعالیت خود را آغاز كرده است.

فرزاد رستمی افزود: با توجه افزایش پدیده زمین خواری، کوه خواری و دریاخواری با انتصاب اولین فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان که به عنوان ضابط دادگستری و در این اداره  مشغول فعالیت می شود که در برخورد با معترضین و زمین خواران سرعت بیشتری پیدا می نماید.

[کد خبر:AJ16811]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب