آینه جم: همزمان با آغاز سال جدید میهمانان نوروزی ورودی بوشهر مورد استقبال مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر قرار گرفتند.

به گزارش«آینه جم» به نقل از تسنیم؛ همزمان با آغاز سال جدید ظهر امروز در مراسمی از مسافران ورودی به بوشهر با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با اهدا گل، صنایع دستی و کتابچه راهنما استقبال شد.

گردشگر1

در این آیین شهردار بوشهر با تبریک سال جدید و خیر مقدم به مسافران نوروزی به بوشهر و با بیان اینکه شهر ساحلی بوشهر دارای جذابیت‌های مهم گردشگری دارد اظهار داشت: این شهر با داشتن ساحل زیبای خلیج فارس و مکان‌های تفریحی و آثار تاریخی از جمله بافت بوشهر دارای جذابیت‌های مهمی برای گردشگران است.

غلامعلی میگلی‌نژاد  با بیان اینکه برای رفاه گردشگران تمامی امکانات زیربنایی در اسکان و ارائه خدمات گوناگون فراهم شده است تصریح کرد: برای اسکان گردشگران نوروزی در شهر بوشهر 600 دستگاه چادرگروهی و 200 دستگاه کانکس در کنار ساحل زیبای خلیج فارس ایجاد شده است.

وی ایجاد چشمه‌های سرویس بهداشتی و حمام در کنار ساحل بوشهر را از دیگر امکانات دانست و گفت:320 چشمه سرویس بهداشتی و 20 حمام و امکانات دیگری شامل لباس‌شویی و دیگر خدمات برای گردشگران در محل اسکان فراهم است.

شهرداری بوشهر از راه‌اندازی پلاژ بانوان و آقایان در ساحل خلیج فارس بوشهر خبرداد و افزود: امکانات تفریح دریایی در بوشهر شامل قایق سواری، جت اسکی و دیگر ورزش‌ها و تفریح‌های دریایی در بوشهر ایام نوروز فراهم است.

وی با اشاره به ایجاد 2 محل خودچادری در ساحل بوشهر افزود: علاوه بر ایجاد 2 محل برای ایجاد چادرهای گردشگران غرفه‌های عرضه ملزومات مسافران و بازارهای صنایع دستی در بافت تاریخی بوشهر راه‌اندازی شده است.

[کد خبر:AJ14045]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب