آینه جم: اینجا ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر است و تماشاگران خونگرم بوشهری دوباره دور هم جمع شدند تا شاهد پرواز شاهین باشند.

به گزارش «آینه جم» به نقل از ورزش سه؛ شاهین یکی دو سالی بود که وجود خارجی نداشت اما یک بار دیگر از جا بلند شد و از لیگ 2 استارت زد. این تیم بعد از شکست در هفته نخست دور نهایی در برابر تیم رهپویان رضوانشهر این بار در خانه سه گل به تیم اکسین البرز زد تا یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ یک باشد.

بازی شاهین با اکسین البرز نزدیک به 5 هزار تماشاگر داشت. البته تماشاگران شاهین با تماشاگرانی که برای تماشای بازی پرسپولیس – تراکتورسازی به استادیوم آزادی آمده بودند یک تفاوت عمده داشتند. اینکه آمده بودند شادی کنند نه ایجاد رعب و وحشت. در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر از ترقه یا چیزی فراتر از ترقه خبری نبود و منورهای شادی همان طور که در تصاویر می بیند لحظات زیبایی را رقم زده است.

 


فوتبال برای لذت بردن است. برای دور هم جمع شدن و شادی کردن. تخلیه هیجان. همبستگی و غم خوردن یکدیگر. بوشهری ها با اینکه تیم شان از لیگ برتر به لیگ 2 سقوط کرده است دست از حمایت برنداشته اند و این دلیلی نشد که با استادیوم قهر کنند و در خانه ها بنشینند. آنها هنوز شاهین را دوست دارند وبه استادیوم می آیند و تشویق می کنند و لذت می برند.فوتبال برای آنها بهانه ای است برای همدلی و مسبب این بهانه شاهین است.
 


امید که روزی همه تماشاگران ما به این درک برسند ایجاد آلودگی صورتی در استادیوم آزردن دیگران است. هیچ عقل سلیمی راضی به اذیت و آزار دیگران نمی شود و این را بهانه برای لذت بردن قرار نمی دهد.
 

عکس ها: مهدی جعفری از بوشهر
[کد خبر:AJ13766]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب