به گزارش آینه جم؛ عباس بشی – بخشدار مرکزی کنگان پیش از ظهر دوشنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبستان آزادی روستای برکه چوپان با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: این اتفاق را حاصل اعتقادات اسلامی مردم و اتحاد تمام اقشار و لایه های مختلف جامعه برای رسیدن به هدف بلند خود که رسیدن به یک نظام دینی و ملی بود دانست و گفت: گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر امری لازم و مهم است و باید نسبت به تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی ایران اهتمام ورزیم.

عباس بشی با اشاره به روند پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) افزود: همه ما باید شكرگزار این نعمت الهی باشیم و برای رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی این كشور تلاش كنیم تا انقلاب اسلامی بتواند همچنان به رسالت خطیر خود كه نشر صدای آزادی و استقلال است ادامه داده و در جهان باعث نابودی و شکست دشمنان استكباری و استعماری شود.
وی افزود: آینده این انقلاب به دست شما دانش آموزان است و همه ما باید با شناخت بیش از پیش اهداف امام و ارزش های انقلاب، همواره یاد شهیدان را زنده نگه داشته و قدردان خونشان باشیم.
بخشدار مرکزی کنگان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی نقش مهمی در آینده میهن اسلامی بر عهده‌ دارند و امیدوار هستیم روز به‌ روز شاهد پیشرفت و موفقیت این قشر عزیز باشیم.
بشی- بخشدار مرکزی  به صورت تحلیلی قضیه برجام را برای دانش آموزان بیان کرد و افزود: توافق هسته ای حاصل رهنمودهای پیامبرگونه رهبری و اقتدار نظام اسلامی ایران بود.
وی تصریح کرد: تلاش و کوشش تیم مذاکره کننده هسته ای ایران باعث شد که ملت ایران در اوج اقتدار و آگاهی برجام را به سرانجام برساند.
در این آیین، به مناسبت دوازدهم بهمن‌ماه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب به صدا درآمد.

http://s6.picofile.com/file/8236491234/ungtitled.pnghttp://s6.picofile.com/file/8236491534/untitled.pnghttp://s7.picofile.com/file/8236491742/untitlrrred.pnghttp://s7.picofile.com/file/8236491426/untitl333ed.png

[کد خبر:AJ12583]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب