آینه جم : براساس اعلام هواشناسی، از عصر چهارشنبه تا یکشنبه آینده، بوشهری ها هوای ابرای و آسمان بارانی را تجربه خواهند کرد.

به گزارش «آینه جم»؛ در همین خصوص کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: از ساعت های پایانی فردا چهارشنبه یک سامانه بارشی فعال به استان بوشهر وارد و تا روز یکشنبه هفته آینده در استان فعالیت خواهد داشت.

پیام مساعدی افزود: در این ارتباط فردا بتدریج بر مقدار ابرها افزوده و در ساعت های پایانی آن، مناطق شمالی استان بوشهر تحت پوشش سامانی بارشی قرار خواهد گرفت.

وی در گفتگو با ایرنا اضافه کرد: آغاز فعالیت سامانه یاد شده به طور فراگیر از پنجشنبه تا روز یکشنبه است و اوج فعالیت آن در روزهای جمعه و شنبه آینده و بیشتر در مناطق جنوبی استان بوشهر است.

مساعدی بیان کرد: فعالیت این سامانه بارشی در برخی از ساعت ها با رعد و برق و وزش تندباد خواهد بود. وی اضافه کرد: در 24 ساعت آینده استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری و در طول روز همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

مساعدی یادآور شد: در این مدت سمت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی و با سرعت 10 تا 36 کیلومتر در ساعت و از فردا چهارشنبه با سرعت هشت تا 30 کیلومتر خواهد بود.

وی افزود: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل شمالی از 60 تا 120 سانتی متر و در سواحل مرکزی و جنوبی 90 تا 150 سانتی متر است که از فردا در همه نقاط این ارتفاع 90 تا 150 سانتی متر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته عسلویه با 26 و جم با 6 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را تجربه کردند.

وی گفت: در این مدت شهر برازجان با 88 و دیر با 35 درصد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را تجربه کرد.

مساعدی افزود: هم اکنون دمای هوا در شهر بوشهر 16 درجه سانتیگراد و رطوبت هوا 61 درصد گزارش می شود.

[کد خبر:AJ11118]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب