آینه جم؛ فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رزمایش مدافعان ولایت با حضور پنج‌هزار بسیجی در جم و دشتستان برگزار می‌شود.

به گزارش آینه جم، سردار محمدتقی صفری صبح چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاری رزمایش مدافعان ولایت اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز به روز در مسیر توانمندی به پیش می‌روند و هیچ قدرتی توان رویارویی با نیروهای مسلح و سپاه را ندارد.

وی با اشاره به اشراف کامل سپاه بر مرزهای خاکی و آب‌های خلیج فارس و دریای عمان، اضافه کرد: توانمندی‌های سپاه قابل مقایسه با گذشته نیست و این نیرو برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی آماده است.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه قدرت سپاه و نظام قدرت مافوق قدرت‌های جهانی است، بیان کرد: سپاه آماده است که قدرت دفاعی ایران اسلامی را در هر نقطه‌های به معرض نمایش بگذارد.

وی با اشاره به اینکه این توانمندی و آمادگی دفاعی باعث نا امیدی دشمنان شده است، خاطرنشان کرد: قدرت و توانمندی سپاه لرزه بر اندام استکبار انداخته است و دشمنان روی قدرت تجهیزاتی و نظامی سپاه و ایران اسلامی حساب باز کرده‌ و آگاهی کامل دارند.

وی به اهمیت برگزاری رزمایش‌ها و افزایش آمادگی نیروها در این برنامه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: رزمایش مدافعان ولایت با حضور پنج‌هزار بسیجی در شهرستان‌های جم و دشتستان برگزار می‌شود.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: رزمایش مدافعان ولایت به مدت سه روز از ۲۵ تا ۲۷ آذرماه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

[کد خبر:AJ10887]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب