آینه جم، با عنايت به ارزيابي عملكرد حراست ها در سال 1393، حراست شركت پالايش گاز فجر جم به عنوان حراست قابل تقدير در شركت ملي گاز ايران معرفي گرديد. به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم،در لوح سپاسي كه به همين منظور داده شده است و  به امضاء رييس سازمان حراست وزارت نفت رسيده ، خطاب به رئيس محترم حراست اين پالايشگاه آمده است:
جناب آقاي حسين آبادي
رئيس محترم حراست شركت پالايش گاز فجر جم
با عنايت به ارزيابي عملكرد حراست ها در سال 1393، حراست شركت پالايش گاز فجر جم به عنوان حراست قابل تقدير در شركت ملي گاز معرفي گرديده و بدين وسيله مراتب سپاس و قدرداني از جنابعالي به عمل مي آيد.
اميد است در سال جاري كه از طرف مقام معظم رهبري(مدظله العالي ) سال دولت وملت، همدلي و همزباني نام گذاري شده است، همواره پر تلاش و كوشا بوده و با تداوم اين روحيه ارزشمند در جهت پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و تحقق سياست هاي سازمان حراست وزارت نفت، همچون گذشته موفق و مويد باشيد.
گفتني است به واسطه اين فعاليت ها در شركت پالايش گازفجرجم وبرخي ديگر از شركت هاي تابعه ،باعث گرديد حراست شركت ملي گازايران نيز بعنوان حراست برتر معرفي گردد.
در لوحي كه براي رييس حراست  شركت ملي گازايران نيز آمده است با اشاره به ارزيابي عملكرد حراست ها در سال 1393، كسب عنوان حراست برتر از بين حراست هاي شركت هاي اصلي را نيز به آنها اعلام  گرديده است.

[کد خبر:AJ10400]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب