آینه جم، فرماندار جم در حاشیه بازدید از کتابخانه عمومی روستای بهارستان بر لزوم تقویت ارتباط مدرسه و کتابخانه تاکید کرد.
به گزارش آینه جم؛ فتح اله نوروزی در نشستی در حاشیه این بازدید که با حضور بخشدار مرکزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، مدیران مدارس بهارستان و اعضای شورای اسلامی و دهیار این روستا برگزار شد ضمن تبریک هفته کتاب و کتاب خوانی بر لزوم تقویت ارتباط میان مدارس و کتابخانه ها تاکید کرد.
وی با اشاره به لزوم آشنایی دانش آموزان با فضای کتابخانه ها افزود: مدیران مدارس و معلمان نقش بسیار مهمی در تشویق دانش آموزان به مطالعه و حضور در کتابخانه دارند و لازم است برنامه ریزی مناسب در این راستا صورت گیرد.
نوروزی پژوهش های کتاب محور، برگزاری برخی از کلاس ها در کتابخانه و سوق دادن دانش آموزان به سوی کتابخانه ها را از عوامل گسترش فرهنگ کتابخوانی در میان دانش آموزان دانست و خاطر نشان کرد: دانش آموزانی که ساعات فراغت خود را صرف مطالعه کتاب می کنند جامعه پذیر تر هستند و آینده بهتری نیز خواهند داشت.
وی تعداد اعضای فعال کتابخانه بهارستان را به نسبت جمعیت بزرگ این روستا نامطلوب دانست و تصریح کرد: توسعه هر چه بیشتر روستای بهارستان از رهگذر گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی می گذرد و در این راستا همه باید تلاش کنند کتاب یار همیشگی خانواده ها باشد.
فرماندار جم اظهار امیدواری کرد با همت و تلاش هر چه بیشتر مردم و مسئولین، شاهد حضور چشمگیر خانواده ها به خصوص جوانان و نوجوانان در کتابخانه ها باشیم.






 

[کد خبر:AJ10048]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب