آینه جم؛ استاندار بوشهر از تصویب 32 میلیارد تومان برای عمران و آبادانی جم خبر داد.

به گزارش آینه جم؛ مصطفی سالاری عصر سه‌شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر جم اظهار داشت: یکی از نقاط قوت شهرستان وفاق و همدلی بین مردم و مسوولان است که این امر کار ما را آسان و مسئولیت ما را سخت می کند.

وی اضافه کرد: کارهای انجام شده در شهرستان جم طی سال جاری قطعا بهتر از سنوات گذشته بوده که نتایج همراهی مردم است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اعتبارات امسال جم تقریبا سه برابر پارسال شده است، افزود: اعتبارات پیش بینی شده امسال شهرستان، مجموعا ۳۱ میلیارد تومان بوده و تا کنون ۲۳ میلیارد تومان آن اختصاص یافته که با پرداخت باقیمانده آن تا پایان سالی مالی اعتباران حدودا چهار برابر پارسال می شود.

وی ادامه داد: در سفر رییس جمهور به استان بوشهر پروژه‌ها در مقیاس استانی تعریف شده بود اما دو پروژه اختصاصی جم تصویب شد.

اختصاص ۱۵ میلیارد ریال برای ساخت راه ریز به سرچشمه

سالاری گفت: این دو پروژه شامل تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان برای تامین آب و تخصیص اعتبار ۵۷ میلیارد تومانی برای آبخیزداری جم است که هر دو پروژه سال ها متوقف بودند.

وی اذعان داشت: امسال ۱.۵ میلیارد تومان برای ساخت راه ریز به سرچشمه اعتبار منظور شده و تا سال آینده با بودجه پنج میلیاردی شروع به کار می‌شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: برای تکمیل دو پروژه فاز دوم پارک آزادی و بلوار ورودی شهر جم موضوع بررسی و طبق اولویت برای بکی از آنها امسال اعتبار منظور می‌شود.

وی اظهار داشت: در نشست هم اندیشی با مسئولان بخش ریز جم تا یکماه آینده، نظرات آنان و مردم استماع و مدون در برنامه ها و تصمیم گیری ها لحاظ می‌شود.

 تصاویر: محمود منصوری

[کد خبر:AJ2574]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب