به گزارش آینه جم:روابط عمومی فرمانداری جم؛جلسه تکریم و معارفه ی بخشدار قدیم و جدید ریز با حضور مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر،  امام جمعه و فرماندار جم برگزار شد.

فرماندار شهرستان جم در ابتدای این جلسه با گرامی داشت یاد و نام شهدای دانشجو گفت: 16 آذر نقطه ی عطفی در تاریخ ایران اسلامی است.

عبداله نادری 2 ویژگی اصلی دانشجو را آزاد اندیشی و قانون مداری خواند و افزود: دانشجویان با حرکت در این مسیر، نشاط و امید را به جامعه تزریق می کنند.

وی با اشاره به شعار دولت یازدهم گفت: دولت به دنبال اعتدال سیاسی، تدبیر اقتصادی و امید اجتماعی است و مسئولان باید در جهت تحقق این اهداف تلاش کنند.

نادری اظهار داشت: رضایت مندی مردم سرلوحه ی کارهاست و مدیران باید با کار و تلاش مستمر و پیگیری مشکلات، روحیه ی امید و خودباوری را در جامعه گسترش دهند.

 نماینده عالی دولت در شهرستان جم، اعتماد عمومی را سرمایه اصلی دولت دانست و خاطر نشان ساخت: دولت تدبیر و امید اعتماد به مردم و بیان صادقانه و شفاف مسائل و مشکلات کشور را به عنوان عامل مهم در موفقیت دولت، سرلوحه ی  کار قرار داده است.

وی امنیت و آرامش کشور و ثبات اقتصادی را از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید برشمرد و یادآور شد: دولت تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه های مردم به کار گرفته و گام های خوبی نیز در مسیر رفع مشکلات برداشته شده است.

عبداله نادری، به انضباط مالی دولت و ارائه ی لایحه ی بودجه در زمان قانونی اشاره کرد و افزود: دولت تدبیر و امید هم در عرصه ی داخلی و هم در سیاست خارجی، توانسته است شرایط را به نفع مردم و کشور تغییر دهد.

نادری با اشاره به تایید و حمایت رهبر معظم انقلاب از مذاکرات هسته ای اظهار داشت: در سیاست خارجی و خصوصا موضوع هسته ای اقدامات ارزنده ای صورت گرفته است که  باید از تیم مذاکره کننده ی هسته ای و مواضع محکم وزارت امور خارجه در احقاق حقوق قانونی مردم تقدیر کرد.

نماینده ی عالی دولت در شهرستان جم، تغییرات مدیریتی در دستگاه ها را لازمه ی رشد و حرکت بیشتر دانست و تصریح کرد: نگاه نو ، استفاده از علم و تجارب سایرین در خدمت رسانی بهتر و نیز پویایی بیشتر دستگاه ها، دلیل اصلی تغییر مدیران است.

نادری با تاکید بر اینکه حوزه ی ماموریت وزارت کشور، مهم و گسترده است گفت: بخشدار جدید ریز باید با کلان نگری و سرلوحه قرار دادن سیاست های دولت تدبیر و امید، به افزایش روحیه ی کار و تلاش، نشاط و امید در این بخش کمک کند.

عبداله نادری بخشدار جدید ریز را دارای سوابق خوب و روشن و از چهره های علمی استان بوشهر معرفی کرد و ابراز داشت: تحصیلات علمی بخشدار جدید در رشته اقتصاد، می تواند به شکوفایی اقتصاد بخش ریز خصوصا در حوزه ی کشاورزی کمک کند.

وی افزود: تعامل مثبت با مردم و مدیران دستگاه ها، اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت توسعه ی هر چه بیشتر بخش ریز، تامین آزادی های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در چارچوب قانون اساسی، ارتباط تنگاتنگ با نخبگان و توجه ویژه به جوانان و بانوان از وظایف مهم بخشدار جدید است که می بایست با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در بخش ریز و شهرستان جم برای تحقق این اهداف تلاش کند.

نماینده ی عالی دولت در شهرستان جم در ادامه از تلاش های سه ساله ی سید محمد جواد هاشمی بخشدار سابق ریز و نیز سید مجید حسین زاده بخشدار مرکزی جم که حدود دو ماه پیگیری امور بخشداری ریز را در غیاب بخشدار برعهده داشت، تقدیر کرد.

در پایان این جلسه، طی حکمی از سوی استاندار بوشهر، ناصر ابراهیمی به عنوان بخشدار جدید ریز معرفی گردید.

گزارش تصویری: معارفه بخشدار جدید ریز























 
[کد خبر:AJ2553]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب