مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان کنگان با حضور استاندار بوشهر در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور بندر کنگان برگزار شد. در این مراسم استاندار بوشهر طی حکمی عباس جمشیدی را به عنوان سرپرست فرمانداری کنگان انتصاب کرد.
به گزارش خبرنگار مهر:مصطفی سالاری بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به موقعیت ویژه این شهرستان، اظهار داشت: کنگان دارای ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت است که باید به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی با تقدیر از تلاش‌های تبرکی فرماندار سابق شهرستان کنگان، اضافه کرد: تبرکی خدمات بسیار زیادی را برای شهرستان کنگان داشت و نیاز است که از تجربیات گران‌بهای ایشان در آینده به خوبی استفاده شود.

مصطفی سالاری استاندار بوشهر

استاندار بوشهر به نقش بسیار مهم شهرستان کنگان در اقتصاد کشور اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم شهرستان کنگان، اشتغال در این منطقه است که باید برای اشتغال جوانان این شهرستان تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی بر لزوم تلاش مسئولان استانی و شهرستان برای رفع مشکلات اشتغال جوانان کنگان تاکید کرد و بیان داشت: باید مراکز آموزش فنی در شهرستان کنگان توسعه یابد تا فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای کار در صنعت نفت آموزش‌های لازم را ببینند.

سالاری با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین نیروگاه اتمی، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و استانداری بوشهر، بیان داشت: دوره‌های مناسبی برای فن‌آموزی جوانان استان بوشهر برای اشتغال در صنایع مستقر در استان برگزار می‌شود تا نیروهای بومی در این بخش‌ها به‌کارگیری شوند.

استاندار بوشهر همچنین به مشکلات آب آشامیدنی در شهرستان کنگان اشاره کرد و  اذعان داشت: از همه توان و ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات و تامین نیازهای شهرستان کنگان استفاده می‌کنیم.

لازم به ذکر است که در این آئین، ضمن تقدیر از تلاش‌های عباس تبرکی، عباس جمشیدی به عنوان سرپرست فرمانداری کنگان معارفه شد.

http://media.mehrnews.com/d/2014/11/26/4/712412.jpg

حجت‌الاسلام محمود محمودی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: مسئولیت یک امانت برای مسئولان است که باید به بهترین صورت از آن استفاده کنند و در زمان مسئولیت خود بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

وی بر لزوم تلاش همه مسئولان برای ارائه بهترین خدمات به مردم و رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم تاکید کرد و افزود: جا دارد که از تلاش‌های آقای تبرکی فرماندار سابق کنگان برای خدمات بسیار زیادی که در این شهرستان داشتند تقدیر و تشکر کنیم.

امام جمعه کنگان تجربه و پشتکار و جدیت را به عنوان ویژگی‌های بسیار مهم تبرکی فرماندار سابق عنوان کرد و بیان داشت: جمشیدی فرماندار جدید شهرستان نیز فردی باتجربه و ارزشمند است که امیدواریم شاهد توسعه هر چه بیشتر شهرستان کنگان باشیم.

وی به برخی از مشکلات شهرستان کنگان اشاره کرد و افزود: اسکله کنگان 30 سال پیش ساخته شده است و نیاز است که از نظر کمی و کیفی توسعه یابد تا پاسخگوی نیازهای جمعیت و وسعت کنونی کنگان باشد.

حجت‌الاسلام محمودی همچنین بر لزوم تکمیل جاده کمربندی شهرستان کنگان تاکید کرد و افزود: یکی از خواسته‌های اساسی مردم این شهرستان، احداث بیمارستان تامین اجتماعی در کنگان است که امیدواریم به زودی محقق شود.

فرماندار سابق شهرستان کنگان نیز در این آئین اظهار داشت: هر چند امروز از نظر اداری بازنشسته شده‌ام ولی هیچ‌گاه از تلاش برای پیشرفت و توسعه استان و کشورم دست برنمی‌دارم و همه توان خود را در این زمینه به کار خواهم گرفت.

عباس تبرکی اضافه کرد: 35 سال سابقه فعالیت در عرصه‌های مختلفی را در سطح استان و شهرستان داشته‌ام و در هر مسئولیتی که بوده‌ام با تمام وجود فعالیت کرده‌ام و هم‌اکنون نیز آماده هستم که بتوانم خدمتی را انجام دهم.

وی با اشاره به فعالیت‌های خود در فرمانداری شهرستان کنگان، اذعان داشت: مسئولان و اعضای شورای اداری و شورای تامین و ائمه جمعه و روحانیون و شوراها و . . . کمک‌های بسیار زیادی را به ما در انجام مسئولیت در این شهرستان داشته‌اند.

فرماندار سابق شهرستان کنگان افزود: با تلاش‌های صورت گرفته هم‌اکنون شاهد امنیت بسیار خوبی در شهرستان کنگان هستیم و شرایط توسعه‌ای کنگان نیز فراهم است.

در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های عباس تبرکی، عباس جمشیدی به عنوان فرماندار جدید شهرستان کنگان معارفه شد.

عباس جمشیدی فرماندار کنگان

عباس جمشیدی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: تبرکی فرماندار سابق شهرستان کنگان از دوستان من هستند که توان اجرایی بالایی داشته و دارای تجربیات گرانبهایی است که از تجربیات ایشان در توسعه شهرستان به خوبی استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به تلاش برای استفاده از ظرفیت‌های نخبگان کنگان برای توسعه این شهرستان، اضافه کرد: در راه توسعه و پیشرفت شهرستان کنگان از همه ابزارها استفاده خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم رضایت‌مندی مردم را از اقدامات خود ایجاد کنیم.

فرماندار شهرستان کنگان بر لزوم تلاش و همکاری همه مسئولان و مدیران شهرستان برای توسعه هر چه بیشتر این شهرستان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: کنگان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که امیدواریم بتوانیم با استفاده از این ظرفیت‌ها زمینه توسعه شهرستان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا به خوبی مشکلات شهرستان را شناسایی کرده و با برنامه‌ریزی مناسب برای رفع مشکلات این شهرستان و همچنین تامین نیازهای شهرستان و رفع دغدغه‌های مردمی تلاش کنیم.

وی با تقدیر از حسن اعتماد استاندار بوشهر و معاون سیاسی استاندار برای انتخاب وی به عنوان فرماندار کنگان، اذعان داشت: دولت بر اعتدال تاکید دارد و ما نیز تلاش داریم تا در این مسیر حرکت کرده و همراهی مناسبی با مردم و نخبگان و ائمه جمعه شهرستان و همچنین نمایندگان مجلس و مسئولان در سطوح مختلف داشته باشیم.

فرماندار شهرستان کنگان در ادامه به مسائل سیاسی شهرستان اشاره کرد و تاکید کرد: وارد جدال‌های سیاسی نمی‌شوم ولی برای کسانی که دغدغه سیاسی و اجتماعی دارند، فضا را فراهم می‌کنیم.

در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های عباس تبرکی، عباس جمشیدی به عنوان فرماندار جدید شهرستان کنگان معارفه شد.

 

تودیع و معارفه فرماندار - تبرکی-عیاس جمشیدی تودیع و معارفه فرماندار - تبرکی-عیاس جمشیدی تودیع و معارفه فرماندار - تبرکی-عیاس جمشیدی تودیع و معارفه فرماندار - تبرکی-عیاس جمشیدی تودیع و معارفه فرماندار - تبرکی-عیاس جمشیدی تودیع و معارفه فرماندار - تبرکی-عیاس جمشیدی تودیع و معارفه فرماندار - تبرکی-عیاس جمشیدی تودیع و معارفه فرماندار - تبرکی-عیاس جمشیدی تودیع و معارفه فرماندار - تبرکی-عیاس جمشیدی تودیع و معارفه فرماندار - تبرکی-عیاس جمشیدی تودیع و معارفه فرماندار - تبرکی-عیاس جمشیدی تودیع و معارفه فرماندار - تبرکی-عیاس جمشیدی تودیع و معارفه فرماندار - تبرکی-عیاس جمشیدی تودیع و معارفه فرماندار - تبرکی-عیاس جمشیدی تودیع و معارفه فرماندار - تبرکی-عیاس جمشیدی تودیع و معارفه فرماندار - تبرکی-عیاس جمشیدی تودیع و معارفه فرماندار - تبرکی-عیاس جمشیدی

[کد خبر:AJ2550]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب