به گزارش آینه جم؛ عباس جمشیدی به سمت سرپرست فرمانداری کنگان منصوب شد تا با این انتصاب همه فرمانداران استان بوشهر در دولت تدبیر و امید منصوب شده باشند.

 

عباس جمشیدی، دارای فوق لیسانس حقوق، اصالتا اهل شهرستان دشتی و بزرگ شده بوشهر است؛ وی، کارشناس دفتر امور اجتماعی استانداری و معاونت فرمانداری دشتی در دولت اصلاحات را در کارنامه دارد. جمشیدی با روی کار آمدن دولت احمدی نژاد، از استانداری بوشهر، مرخصی بدون حقوق گرفت و به شغل آزاد روی آورد و از آن زمان تا کنون، رئیس یکی از دفاتر حقوقی در شهر بوشهر بود.

سرپرست فرمانداری کنگان از خانواده ای مذهبی و برادر شهید است که گفته می شود برادر شهید وی از سرداران جنگ تحمیلی بوده است.

 
با عنایت به مراتب تعهد و تجربه، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان سرپرست فرمانداری کنگان منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) موفق باشید.

 

عباس جمشیدی از خانواده شهدا است که فعالیت در معاونت فرمانداری شهرستان دشتی و همچنین امور اجتماعی استانداری بوشهر را در سابقه خود دارد که در دولت نهم و دهم نیز مسئولیتی نداشته است.

[کد خبر:AJ2549]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب